وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نبرد بایرن و دورتموند بر سر جذب ماتیاس گینتر از فرایبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو غول فوتبال آلمان برای جذب مدافع ملی پوش فرایبورگ در پایان فصل، از حالا وارد رقابت شده اند.

به نقل از Bild، به نظر می رسد به خدمت گرفتن جوان ترین مدافع تیم ملی آلمان مبدل به جدیدترین نبرد دو رقیب سنتی فوتبال آلمان شده است.

باشگاه فرایبورگ رسما اعلام کرد جواهر 20 ساله این تیم پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد و اکنون اصلی ترین مشتریان گینتر، یعنی دورتموند و بایرن برای مذاکره با وی دست به کار شده اند.

دورتموندی ها که برای جذب یک مدافع میانی و یک هافبک تدافعی برای تقویت نیمکت ذخیره های خود دست به کار شده اند، با جذب گینتر به نوعی با یک تیر دو نشان خواهند زد، زیرا این ستاره جوان قابلیت بازی در هر دو پست را نیز داراست.

بایرن هم که با بالا رفتن میانگین سنی خط دفاع خود، قصد جذب استعدادی جوان برای پر کردن این خلا برای فصول آینده را دارد، از گینتر به عنوان یکی از اهداف اصلی خود برای تابستان پیش رو نام برده است.

علاوه بر این دو تیم، باشگاههای نظیر منچستریونایتد، لیورپول و گلادباخ نیز برای جذب گینتر علاقه نشان داده اند، ولی از آنجایی که به نظر می رسد این استعداد 20 ساله آلمانی قصد انتقال به تیمی را دارد که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، شانس دورتموند و بایرن برای جذب وی بیشتر از سایرین خواهد بود.

گفتنی است؛ ماتیاس گینتر تا سال 2017 با فرایبورگ قرار دارد و رقم انتقال او به تیمی دیگر حدود 12 ملیون یورو تخمین زده می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
mousa پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 17:05

برا 2017 خوبه ، ولی الان نه

gotze جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 19:24

به یک مدافع خوب نیاز مندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد