وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکاتى در خصوص گزارش بازى بایرن مونیخ - آرسنال در صدا و سیما

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سه شنبه شب در گزارش بازی دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال که از صدا و سیما پخش شد، اشکالاتی به چشم خورد.

سه شنبه شب بازی دو تیم بایرن مونیخ و آرسنال از شبکه سوم صدا و سیما به صورت مستقیم پخش شد. گزارشگر جوان این دیدار زیبا که به نظر کمی هیجان زده می رسید، در ارائه اطلاعات مربوط به بازی و به خصوص تیم بایرن مونیخ دچار اشتباهاتی شد.

برای مثال درنیمه اول این بازی هنگامی که گزارشگر، بحثی را در خصوص اقتدار بایرن مونیخ در بوندسلیگا و همچنین اختلاف زیاد امتیازی این تیم با سایر تیم های حاضر در این لیگ مطرح نمود، به نقل قولی از یورگن کلوپ سرمربی دورتموند در این خصوص پرداخت ولی به اشتباه از یوآخیم لوو به عنوان سرمربی دورتموند نام برد.

در مقطعی از بازی، گزارشگر به افتخارات فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ اشاره کرد و اعلام کرد که این بازیکن با اشتوتگارت نیز موفق به فتح بوندسلیگا شده است. در حالی که فیلیپ لام در سال های 2003 تا 2005 در اشتوتگارت حضور داشته است و این تیم در سال 2007 به قهرمانی بوندسلیگا رسیده است و اولین قهرمانی فیلیپ لام در بوندسلیگا در سال 2006 با بایرن مونیخ بوده است.

هنگامی که گزارشگر بازی در نیمه دوم به تمجید از عملکرد مانوئل نویر پرداخت، به افتخارات فراوان این دروازه بان با باشگاه سابقش شالکه اشاره ای کرد. در حالی که تنها افتخار مانوئل نویر با آبی پوشان گلزن کرشنی قهرمانی در جام حذفی آلمان موسوم به DFB Pokal، در سال 2011 و همچنین رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در همین سال بوده است.

از دیگر نکات جالب گزارش این بازی مقایسه مسوت اوزیل با سباستین دایسلر ملی پوش آلمانی باشگاه بایرن مونیخ، توسط گرازشگر بازی بود. مسوت اوزیل در این بازی بسیار کم فروغ بود و نتوانست عملکرد راضی کننده ای از خود نشان دهد و در ایتدای نیمه دوم جای خود را به توماس روسیچکی داد، عملکرد این روزهای اوزیل چه در تیم ملی آلمان و چه در آرسنال با انتقاداتی به همراه شده است ولی وضعیت او را شاید نتوان با دایسلر مقایسه کرد. سباستین دایسلر به دلیل مصدومیت های فراوان مجبور به خداحافظی با فوتبال شد و دوری اجباری او از فوتبال باعث بوجود آمدن مشکلات روحی، روانی و نوعی افسردگی در این بازیکن شد، با توجه به اینکه از او در آن سال ها به عنوان تنها ستاره و استعداد فوتبال آلمان نام برده می شود و توقعات و انتظارات از او بسیار بالا بود.

به هر حال شایسته است که گزارشگرانی که برای پخش بازی های مستقیم رقابت های حساس لیگ قهرمانان برگزیده می شوند، با اندکی مطالعه، این وظیفه را بر عهده بگیرند و یا حتی المقدور به ارائه اطلاعاتی که شاید کمتر به جریان بازی ربط داشته باشند، وارد نشود تا تماشاگران و دوستداران ایرانی که معمولا اطلاعات بالایی در خصوص فوتبال دارند، اعتماد خود را به پخش های مستقیم فوتبال رسانه ملی از دست ندهند.

نظرات 6 + ارسال نظر
m-bavaria پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 01:51

بابا اینکه که اشتباهات خوبشونه یه موقه هایی یه حرفایی میزنن که من اصن به گوشم نخورده درباره بایرن .
من خودم به شخصه خیلی وقته بازی های بایرن و تو شبکه های صدا و سیما (رئال تی وی و بارسا تی وی منظورم هس ) نمیبینم . حتی اگه شبکه ورزشم نشون بده من تو دبی اسپورت میبینم فقط حیف که ماهواره عرب ست روش پارازیته و نمیگیره که تو الجزیره اسپرت بازی های لیگ قهرمانان بایرنو ببینم وگرنه صد سال نمی شستم تو این شبکه مزخرف به قول خودشون ورزشی بشینم ببینم . یه مش گزارشگر بی سوادن که یه مش کارشناس بی سواد تر از خودشونم میارن اونجا یه سری حرفای کلیشه ای و هی بلغور میکنن . گزارش گراشون حتی به خودشون زحمت نمیدن قبل بازی یه ذره اطلاعات کسب کنن !
حالا این وسط من نمیدونم این صدا و سیما چه سر و سری و پدر کشتگی با بایرن داره که همیشه برای این تیم تبعیض قائل میشن . اگه یادتون باشه همه ی بازی های قبل و بعد بازی بایرن حدود یه ربع قبلش برنام رو شروع میکردن به علاوه ما بین بازی تو و بعد بازی , ولی بازی بایرن فقط رضا جاودانی و دکتر صدر اومدن سلام کردن و رفتن !
امروزم مجری اخبار ورزشی مستقیم داشت گل شوان اشتایگرو نگاه می کرد بعد می گفت گل بایرن و ریبری به ثمر رسوند .
من موندم به خدا از دست اینا .

heinz پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 02:07

این کلمه رئال و بارسا تی وی رو خوب اومدی.
من که حاضرم از شبکه های دوبی اسپرت و.... ببینم ولی تن به مزخرفات فردوسی پور و مردک و کوچه خیابانی ندم. اصلا حرفه ای عمل نمیکنن. برنامه هاشون تبدیل شده به نشست دوسه تا بچه بیخود که پای قلیون نشستن و شعر بلغور میکنن.
گزارش های پیش و پس از بازی زد دی اف با کارشناسی سوپر اولی و شول یا حتی مال دوبی اسپرت کجا و این یابو علفی های شبکه ثه کجا!!!!!!

omidpm پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 07:55

وقتی فوتبال بوندسلیگارواز دوبی اسپورت می بینم گزارشگر اماراتی یا مصری بازی ،چنان با احساس وشورفراوان فوتبال رو گزارش می کنه که به وجد می آیی ولی توی صداوسیما ی آونا با یک نگاه تبعیض آمیز نسبت به تیمهای دیگر به خصوص تیمهای آلمانی توگزارش وتفسیر های مزخرف سوهانی رو برروان آدم می کشن.

نوید پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 09:58

من خودم ار عربا متنفرم اما به خاطر بازی های بایرن شبکشونو میبینم
همون عربای ملخ خور شرف دارن به اون مجریای احمق خایه مال
این از گزارش کردنشون اونم از مصاحبه با ماتیوس که ابروی ایران و ایرانی رو بردن
شرم اور بود
اینا رو تو گور هم بکنی عاشق لیگ الجزیره انگلیسن
هر بازی تو لیگ مزخرفشونو نشون میده بالاخره جیره خور همونان دیگه
حالا جالبه طرفدارای ارسنال زر زر میکنن که بایرن فقط پول داره
نه بابا دوره گدایی شما تموم شد
امارات که براتون استادیوم میسازه الانم که انقدر پول دار شدین که هر کی رو بخاین میخرین
پس دوره گدایی 10 سال پیش شما تموم شده
منچستر بونایتد که اویزونه امریکاس شورلت و نایک
منچستر سیتی بانام جدید ال سیتی اویزون یه عرب خر پوله
چلسی یه روس دزد نفت فرو ش اومد تجاتش داد
پس لیگ المان شرف داره که خودش درامد زایی میکنه
نه اینکه مثل زالو بیفته به جون پولدارای احمق

محمد جواد پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 13:56

دوستان امشب لیگ اروپا بسکتبال بایرن و رئال مادرید داره شبکه ntv spor و sport 1 ازاد پخش میکنه

Pezhman جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 10:53

لعنت به این شبکه 3 با این گزارش گرها و کارشناس های بی سوادش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد