وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاسخ روبن به اظهارات ونگر: مربیان بزرگ مسئولیت شکست را می پذیرند و بهانه نمی آورند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از اعلام یک پنالتی دیگر برای بایرن مونیخ با خطایی که بر روی ستاره هلندی این تیم انجام شد، اتهامات و جنگ لفظی او سرمربی توپچی ها دوباره آغاز شده است.

بایرن مونیخ و آرسنال در دو بازی رفت و برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان پپ گواردیولا با برتری 3 بر 1 در مجموع دو دیدار به یک چهارم نهایی راه یافتند.

در بازی رفت در لندن، بایرن مونیخ روی حرکت زیبای تونی کروس و آرین روبن در حالی صاحب یک ضربه پنالتی شد که داور در همان صحنه گلر توپچی ها را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد و پس از بازی آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، بال هلندی بایرن مونیخ را متمارض خطاب کرد و روبن هم پاسخ حرف های او را داد.

در بازی شب گذشته دو تیم هم در دقایق پایانی بازی خطای کوشیلنی بر روی آرین روبن درون محوطه جریمه از چشمان داور دور نماند و باز هم یک ضربه پنالتی بی حاصل برای مونیخی ها اعلام شد. باز هم سرمربی توپچی ها در پایان بازی آرین روبن را یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یک «دایور» حرفه ای خطاب کرد.

به گزارش وب سایت football365 روبن در پایان بازی در مصاحبه اسکای درباره اظهارات سرمربی فرانسوی گفت:" من همیشه گفته ام که مربیان بزرگ شکست را می پذیرند. وقتی می برید خوشحال می شوید و وقتی هم که می بازید نباید شروع به گله و شکایت بکنید. از مربیان بزرگ توقع بیشتری وجود دارد، هر دو صحنه پنالتی بود."

وب سایت dutchfootball هم شب گذشته پس از بازی در صفحه توئیتر خود از قول آرین روبن نوشت:" (در صحنه اول) من اشتباه کردم و  پس از خطا چند قدم اضافی برداشتم، به زانوی من ضربه وارد شد و این خطا محسوب می شود. پنالتی ای هم که برای گرفته شد کاملا درست بود، از پشت روی من خطا شد. من بیشتر از این درباره این وقایع صحبت نخواهم کرد. داور کار خود را به خوبی انجام داد."

بایرن مونیخ در این دو بازی صاحب دو ضربه پنالتی شد که هر دوی آن ها توسط داوید آلابا و توماس مولر به هدر رفتند.

نظرات 2 + ارسال نظر
sia bavari چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 22:45

حرفش کاملا منطقیه. ونگر بخاطر این عقده ای شده که فکر میکنه اگه بازی رفت بخاطر خطا روی روبن ده نفره نمیشد آرسنال بایرنو حذف میکرد.که باید بگم آرسنال تو هر شرایطی نمیتونست بایرنو حذف کنه.

افن برگ پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 00:19

روبن جون ، من به آرسن ونگر حق میدم...آخه اون روباه پیر باید یه جوری باختشو توجیه کنه دیگه...آخه تو جای اون بودی چی میگفتی؟؟بیاد بگه زورم به بایرن نمیرسه؟؟ ضایع میشه بدبخت...بدبخت هرسال جلوی ما داره تحقیر میشه ..خوب منم بودم میگفتم زمین کجه یا میگفتم توپ مستطیله....بزار عقده شو خالی کنه..بایرنی ها فقط حرفاشونو تو زمین میزنن...خوب روبن جان تقصیر تو هم هست دیگه..میای تو زمین همشونو اوسکول میکنی اوناهم اینجوری میگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد