وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: بایرن به مرور زمان بارسلونا را تداعی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به انتقاد از روش بازی این تیم پرداخته است.

از زمان پیوستن پپ گواردیولا به بایرن مونیخ، این تیم قدرت بیشتری یافته است و سبکی ارتقا یافته و فرا تر از بارسلونای زمان پپ را نشان می دهد، اما اسطوره قدیمی باشگاه مونیخی معتقد است که در نهایت بازی آن ها هم شبیه بارسلونا خواهد شد و هواداران را خسته خواهد کرد.

به گزارش وب سایت SportNews فرانس بکن باوئر، بازیکن و سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در مصاحبه با نشریه اسپانیایی Marca گفت:" روزی می رسد که بازیکنان در مقابل خط دروازه حریف هم پاسکاری می کنند. من فوتبال را طور دیگری می بینم؛ اگر موقعیتی برای شوتزنی در برابر یک دفاع فشرده دارید این کار را انجام دهید. این کارامد ترین روش است."

قهرمان سابق اروپا و جهان تاکید کرد:" در نهایت بازی ما هم شبیه بارسلونا خواهد شد و در بلند مدت هواداران از دیدن بازی ها لذتی نخواهند برد."

فرانتس بکن باوئر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ با وجود در اختیار نداشتن هیچ سمت رسمی در این باشگاه، دارای نفوذ بسیار زیادی است، نکته که پیش تر با انتقاد غیر مستقیم پپ گواردیولا همراه شده بود.

نظرات 11 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 22:21

با همه احترامی که واسه بکن باور قاعلم باید بگم که تفکراتش کمی سنتی و قدیمی شده و خوشحالم که هوینس و رومنیگه الان همه کاره هستن و کاملا از پپ حمایت میکنن.

sia bavari چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 22:41

قیصر جون هر مربی سبک خودش رو داره. پپ هم سبک مخصوص خودش رو. من که واقعا سبکشو دوس دارم به جرأت میشه گفت بهترین مربی تاریخ فوتباله.انصافا انتقاد از پپ گناه محسوب میشه!

جاوید چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 23:20

منم نظرم مثل قیصره...اون روزها هم بارسا رو دوست نداشتم چون اینطوری بازی میکرد به نظرم خسته کننده بود ولیب بایرن همیشه مستقیم و رو به جلو بازی میکرد که الان پاسکاریهای زیاد چاشنیش شده.
دوستان اینی که میگم یه نظر شخصیه:از نظر من ترکیب 4-2-3-1 و این بازیکنای بایرن خوراکه مورینیوست...البته بعد از یوپ کبیر

افن برگ پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 00:24

من کاری ندارم که پپ بهتره یا یوپ هاینکس ...هر دو تاشون واسه خودشون مربیای بزرگ و صاحب سبکین...ولی به نظر من تیمی که یوپ هاینکس داشت متنوع تر حمله میکرد..و نظر بعدی من اینه که با این که تیاگورو دوستش دارم ولی مطمئنم زوج کروس و شواینی خیلی بهتر از تیاگو و شواینی یا تیاگو و کروسن...ولی مطمئنم که پپ دینشو به بایرن مونیخ ادا میکنه و سه گانه رو فتح میکنه و بایرنو تو اوج نگه میداره

googooli پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 03:22

تیم داره خوب پیش میره ولی 2 مشکله بزرگ داره اول نبود یک مهاجم شش دانگ که تو سیستم1-4-1-4 خیلی ضروریه دوم دفاع مبتنی بر افساید گیریه که جلو تیمای سرعتی تر به مشکل میخوریم

ali پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 09:16

منم موافقم بایرن یوپ متنوع تر حمله میکرد و کلا از نظر فاز هجومی بهتر بود

سیاوش پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 10:10

بله . من هم سبک بازی و تیم یوپ رو بسیااار بیشتر می پسندیدم و این خب یه مسأله ی سلیقه ایه و مناقشه ای نیست در اون . بحث سر خوب یا بد بودن یوپ و پپ نیست . از نظر من هم این سبک فوتبال به شدت ملال آور و تکراری و سرگیجه آوره !! و از اونجایی که برای من به هیییچ وجه نتیجه و مقام و جام مهم نیست و تنها از زیبایی و کیفیت و خلاقیت و شادابی و ایده در بازی لذت می برم خب معلومه که اصلاً راضی نباشم از این روند . متأسفانه انگیزه های مالی و سود و سرمایه و رتبه و رقابت و مقام (ایده ی بازار آزاد) همه چیز رو به گند کشیده !!

mojtaba پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 11:56

کاملا درست میگه...یه بازی کسل کننده که تازه تمام بازیکنای المانی رو هم تبدیل به نیمکت نشین بازیکنای اسپانیایی کرده...مولر،بواتنگ،کروس،تازگیا هم شواینی...

Mohammad amin German پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 13:49

هرکی حرف قیصرجان رو گوش نده چوبشو میخوره حالاببینید کی گفتم. همش پاس همش پاس بازی شوت داره سانتر داره آقا حامد اگه بایرن به جایی رسیده همش از حمایت و نظرات ایشون هستش

jafar پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 19:41

قیصرهمیشه درست میگه

elber جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 16:18

بایرن ما اون بارسلونای مزخرف نیست که فقط بلدن هی به هم پاس بدن ما قابلیتای خیلی بیشتری نسبت به بارسا داریم.راست میگه بازی ما داره شبیه بارسا میشه اصلا دوسش ندارم.ما سبک خورمون دارم کاش یوپ میموند.به نظر من این بایرن اگه با بایرن یوپ بازی کنه حتما می بازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد