وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و توپچی ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باواریاییها به تساوی 1 بر 1 برابر آرسنال رضایت دادند و راهی مرحله بعد شدند. در ادامه نظر باواریاییها و توپچی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا :

در بازی رفت نتیجه خوب 2 بر صفر گرفته بودیم. آرسنال برای این بازی آماده شده و تصمیم بر استفاده از ضدحملات داشت. توانستیم تعداد اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم. بسیار هوشمندانه بازی کردیم و از تیمم راضی ام. در سطح بسیار بالایی فوتبال کردیم و به یک چهارم نهایی رسیدیم. آنها فقط در 8 دقیقه ابتدایی دور رفت، خوب بودند و غیر از آن، طرف برتر، ما بودیم. آرسنال در نیمه اول این بازی، هیچ شانسی نداشت و پس از آن، کار برای آنها تمام شد. ما می خواستیم بازی را کنترل کنیم و از ضدحملات، جلوگیری کنیم. آنها با بازیکنان بسیار خود در زمین خودی جمع شده و دفاع می کردند. با این حال، اجازه عرضه اندام به آنها ندادیم. بهترین ترکیب 11 نفره ای برای بایرن وجود ندارد. کروس، مولر، پیزارو و رافینیا، همگی سزاوار بازی هستند. هر روز آنها را می بینم و همه شان به سختی تمرین می کنند. نیمکت نشین کردن آنها برای من بسیار سخت است، ولی باید ببینیم بهترین رویکرد در هر بازی، کدام است. اگر ترکیب دیگری انتخاب می کردم، شاید از من می پرسیدید چرا بازیکنان دیگری را بازی نداده ام. این سوالی تاکتیکی است. بازی مان با آرسنال را آنالیز کرده و بهترین ترکیب را برگزیدم. تیم ما از چنین کیفیتی از لحاظ بازیکنان، برخوردار است.
 

فیلیپ لام : 

ما در نیمه اول بسیار عالی ظاهر شدیم و همه چیز تحت کنترل ما بود و به حریف اجازه ایجاد خطر بر روی دروازه خود را ندادیم. اما نتوانستیم از موقعیت های خود نیز استفاده کنیم. البته با توجه به پیروزی 2-0 در باز رفت کمی خیال ما آسوده بود.

 

باستین شواین اشتایگر : 

ما تلاش کردیم که درطول بازی فشار و پرسینگ را بر روی حریف حفظ کنیم. اما آرسنال در این بازی بسیار دفاعی ظاهر شد و با نفرات زیاد در خط دفاعی و مرکز میدان بازی می کرد. ما بازی را به کناره ها کشیدیم اما متاسفانه نتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. 

 

توماس مولر : 

فکر می کنم از اول بازی توانستیم اهداف خود را پیاده کنیم. صادقانه بگویم انتظار داشتم آرسنال هجومی تر بازی کند، اما آن ها در دفاع تمرکز کردند و عقب نشستند و منتظر ضد حملات ماندند. آنالیز بازی بسیار سخت است. به نظرم ما شایسته برد بودیم هر چند آرسنال هم در نیمه دوم چند شانس گلزنی داشت. من به بازی فصل قبل فکر نمی کنم، اما زمانی که آن ها گل مساوی را به ثمر رساندند شوکی به تیم ما وارد شد.  زمانی که ما 1 - 0 جلو افتادیم برای دقایقی آن ها هم خوب بازی کردند. ما خیلی زود به خود آمدیم و شانس های خوب گلزنی را هم خلق کردیم. 

 

مانوئل نویر :

آرسنال تیمی است که در ابتدا فوتبال بازی می کند، ولی آنها همچنین می توانند وارد کارزار شده و بجنگند. امشب دیدید که این برای ما می توانست خطرناک باشد. با این حال کاملا واضح بود که برای 80 تا 82 دقیقه، آنها نتوانستند ما را تحت فشار قرار بدهند و این آرامش بیشتری به ما داد. 

 

فرانک ریبری : 

آرسنال تا حد زیادی منفعل بود ولی در مجموع خوب بودند. آرسنال تیم خوبی هست، ما می دانستیم که بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت، اما با در اختیار گرفتن جریان بازی می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. زدن گل در نیمه اول می توانست کار ما را راحت تر کند اما شما هیچوقت نمی دانید در فوتبال چه اتفاقی رخ می دهد. ما از صعود به مرحله بعد خوشحالیم. 

 

آرین روبن : 

منتظر چنین بازی سختی بودیم، اما ما در مجموع خوب بازی کردیم. حس می کنم بازی را کنترل کردیم، خصوصاً در نیمه اول. اگر شانس بازی به آرسنال بدهید آن ها می توانند عالی بازی کنند و مشکل ساز شوند، پس کنترل توپ و جریان بازی جلوی آن ها بسیار مهم است. بعد از زدن گل برای لحظاتی کنترل بازی را از دست دادیم و نتیجه اش را دیدیم. پس از آن دوباره توانستیم بازی خود را به حریف دیکته کنیم. مرحله بعد با وجود تیم های بزرگ و قوی 4 بازی مهم خواهد داشت . مهم نیست حریف ما چه تیمی خواهد بود. بازی های این مرحله برای هواداران می تواند بسیار جذاب باشد.
 

آرسن ونگر :

فکر می‌کنم در مجموع دوئل با بایرن، ما در واقع در بازی خانگی که 2 بر صفر باختیم، ناکام شدیم. در بازی امشب هم به خصوص در 20 دقیقه پایانی بازی باید موقعیت‌های بیشتری را خلق می‌کردیم اما موفق به انجامش نشدیم.

 

لوکاس پودولسکی: 

داور در آن صحنه سوت نزد و به همین دلیل برخورد من با لام خطا نبود و این موضع برای من تمام شده است. همیشه در خصوص چنین صحنه های کوچکی بحث  های زیادی می شود. ما از رقابت های لیگ قهرمانان حذف شدیم و آن گل نیز کمکی به ما نکرد. جبران باخت 2-0، آن هم در خانه یکی از بهترین تیم های جهان بسیار دشوار است. گل دوم بایرن مونیخ در بازی رفت باعث حذف ما شد، ما دیگر در لیگ قهرمانان درگیر نیستیم و باید بر روی لیگ برتر و جام حدفی تمرکز کنیم. 

 

پر مرتساکر : 

این نامید کننده است اما دو سال متوالی دو بازی خوب خارج از خانه مقابل بایرن داشته ایم. واضح است که دو بازی خانگیمان را به اندازه کافی خوب نبوده ایم که موفق به صعود شویم. ما همه تلاشمان را در بازی برگشت انجام دادیم به خصوص در ده دقیقه آخر مسابقه. سعی کردیم آنها را در همه نقاط زمین دنبال کنیم و چند توپ خوب بدست آوردیم اما برای گل زنی آنها را اداره نکردیم. ما باید دو گل برای صعود به مرحله به ثمر میرساندیم و در کل به نظر من آنها شایسته پیروزی بودند به خصوص به خاطر بازی رفت. ما در تمامی لحظات در بازی بودیم و سعی میکردیم اعتماد به نفسمان را حفظ کنیم. چند موقعیت داشتیم که از آنها به خوبی برای گلزنی و مغلوب کردن نویر استفاده نکردیم. اما فکر میکنم نکات مثبتی نیز در بازیمان بود و سعی میکنیم به آنها ادامه دهیم. اگر عملکرد دفاعیمان را در همین سطح نگه داریم فصل خوبی را سپری خواهیم کرد. ما میخواهیم مقتدرانه فصل را تمام کنیم و عملکردی همانند سال گذشته داشته باشیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
sia bavari چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 22:56

بایرن نسبت به بازی رفت زیاد خوب نبود.اونم طبیعیه .آرسنال بهترین تیم انگلیسه.که خدا رو شکر جلوی باواریاییها زانو زد. ولی کاش پنالتی توماس گل میشد تا صعود دلچسب تر رقم می خورد.درسته بایرن بخت نخست قهرمانیه و همه تیم ها ازش میترسن ولی بازم امیدوارم یک فروردین قرعه خوبی نصیبمون بشه و با رئال یا اتلتیکو نخوریم.قبول کنید جفتشون قلدرن.بارسلونا هم خدا رو شکر افت کرده.

افن برگ پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 00:37

من احساس میکنم که بایرن دیشب از روی عمد تمام توانشو رو نکرد...جون نیازی نداشت به آب و آتیش بزنه...صعودش یه جورایی قطعی شده بود...هرچند که آرسنال سیستمشو دفاعی چیده بود و کارو سخت تر کرده بود

pankiller پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 11:49

بچه سلام بایرن خوب توپ به گردش در مییاره ولی یه کم در خلاقیت فردی دچار مشکل هستند در جاهایی که بازی گره خورده یه مقدار خلاقیت جواب میده پاس کاری خوبه ولی اگر بازی گره خورد باید خلاقیت نشون بدن مثل اینیستا نمیدونم موافقید یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد