وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - آرسنال؛ باواریاییها در آستانه صعود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه آلیانس آرنا و در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال و بایرن مونیخ به مصاف یکدیگر می روند.

این دو تیم در فصل پیش این جام نیز مقابل هم بازی کرده بودند که بازی در مجموع 3-3 مساوی شد و تیم آلمانی با گل زده در خانه حریف پیروز میدان شد.

اما امسال باز هم قرعه مدافع عنوان قهرمانی، بایرن مونیخ، برای دور دوم آرسنال بود.

در دیدار رفت در ورزشگاه امارات، ابتدا آرسنال فشار خود را بر تیم آلمانی تحمیل کرد و حتی موفق شد یک پنالتی نیز بگیرد که مسوت اوزیل، ستاره این تیم پنالتی را از دست داد. در ادامه روی حرکن زیرکانه آرین روبن در محوطه جریمه آرسنال، بایرن مونیخ موفق شد که یک پنالتی بگیرد و همچنین دروازبان آرسنال، وویچک شزنی، اخراج شد. گرچه این پنالتی نیز توسط آلابا از دست رفت ولی این ده نفره شدن باعث شد تا بایرن در نیمه دوم بازی را در اختیار بگیرد و ابتدا با شوت زیبای تونی کروس و سپس روی یک ضربه سر از توماس مولر بازی را 2-0 به نفع خود تمام کند.

حال باید دید که آیا شاگردان آرسن ونگر فرانسوی می توانند حداقل نتیجه سال گذشته در ورزشگاه آلیانس آرنا (2-0 به سود آرسنال) را جبران کنند و این بار کار را به وقت اضافه بکشانند یا باز هم مقابل این تیم شکست خورده و از گردونه رقابت ها حذف می شوند.

دو تیم در بازی قبلی خود در جام های داخلی نیز نتایج خوبی بدست آورده اند. بایرن مونیخ که توانست با نتیجه پرگل 6-1 وولفسبورگ را در بوندسلیگا شکست دهد و رکورد بازی های بدون باخت خود را به 49 برساند و همینطور شانزدهین برد پیاپی خود در بوندسلیگا را جشن بگیرد و آرسنال هم در جام حذفی با پیروزی 4-1 مقابل اورتون به دور نیمه نهایی این جام صعود کردو باید در این دور به مصاف ویگان برود. همچنین اوزیل در این بازی طلسم گلزنی خود که از 8 دسامبر 2013 با او بود را شکست.

آرسنال در این بازی آبو دیابی، ناچو مونریال، کایرن گیبز، جک ویلشر و تئو ولکات را به علت مصدومیت و وویچک ژسنی را به علت محرومیت به همراه ندارد. همچنین حضور لارنت کوشینلی، آرون رمزی و کیم کالستروم نیز در هاله ای از ابهام است. البته آرسن ونگر اعلام کرده است که به احتمال فراوان کوشینلی می تواند به میدان برود.

بایرن هم هولگر بداشتوبر را به علت مصدومیت از دست داده است و گوتزه هم ممکن است نتواند برای این تیم به میدان برود. البته خبر خوب برای این تیم بازگشت فرانک ریبری است که 90 دقیقه در مقابل وولفسبورگ بازی کرد.

آرسنال سه بازی از پنج بازی آخر خود در آلمان را با پیروزی پشت سر گذاشته و دو دیدار دیگر نیز مساوی شده است. برد آخر آرسنال در وست فالن مقابل دورتموند آمار آرسنال در آلمان را به 5 برد، 4 تساوی و 5 باخت تبدیل کرد.

نظرات 12 + ارسال نظر
mousa سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 17:26

ببینم میتونیم یه هفت تایی دیگه این فصل بسازیم

aliver kahn سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 17:55

خیلی دلم واسه بازی امشب شورمیزنه نمیدونم چرا.

Armin7 سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 18:53

باید قبل از بازی تدارک ی کلیسایی چیزی بدیم(همراه با شام)ک بعد از بازی ی جایی واسه گریه کردن داشته باشن.بازم تاکید میکنم همراه با شام!

ALI 22 سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 19:07

خیلی نگرانم میترسم بد شانسی بیاریم

bayern سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 19:43

مطمئنم که بایرن با اختلاف زیاد بازی رو میبره.بایرن برای این که نشون بده از سال گذشته

درس گرفته با تمام قوا بازی میکنه.تنها چیزی که منو این روزها نگران کرده مسئله هوینس

هستش واقعا نمیتونم تحمل کنم که هوینس زندان بره .اگه هوینس بره به احتمال قوی

رومنیگه رئیس باشگاه میشه.فقط امیدوارم این اتفاقات به باشگاه صدمه ای نزنه.

شاهرخ سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 20:38

ای بابا نگران نباشید پارسال بخاطر مسدومیت شواینی و لام بود که نتونستیم بازی برگشت رو کنترل کنیم و بخاطر عدم بازی سازی شکست خوریدم ولی امشب تمام مهره ها هستن من اصلا نگران نیستم

m.s.g سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 22:17

آقایون امشب زوج روبن و ریبری رو داریم-بقیه هم که رد اوج هستن امیدوارم با اختلاف ببریم نگران گل اول هم نباشد آلمانی ها تا دقیقه 90 هم انگیزه بردن رو دارن

javad88 سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 23:22

صعود==قهرمانی

رضاباستیان سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 23:24

سلام
ترکیب بایرن چرااینطوریه؟
کروس،مولر،بواتنگ کجان؟
حداقل حق مولربودبعدازهتریک این هفته فیکس باشه
انشالا ببریم

Steppenwolf سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 23:26

super Bayern super Bayern hey, hey

khashayar چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 00:30

شواینی گلو زد ولی داور احمق کور ندید خطای پودلسکی رو ندید

babak چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 01:12

خدایش این داور خیلی بد بود گل لوکاس صد درصد خطا بود حالا ونگر احمق اعتراض داشت به اون پنالتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد