وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر: باید بایرن مونیخ را غافلگیر کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آرسنال که تیمش برای راهیابی به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا باید در خاک آلمان از سد بایرن بگذرد تاکید کرد باید حریف را غافلگیر کنند.


دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال از دور برگشت مرحله نخست حذفی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) از ساعت 23 و 15 به وقت تهران در آلیانس آره‌نا شهر مونیخ آغاز خواهد شد.

دیدار رفت این دو تیم در خانه آرسنال با حساب دو بر صفر به سود بایرن به پایان رسید تا باواریایی‌ها کاری ساده در دیدار برگشت در خانه خودی داشته باشند. با توجه به نتیجه دیدار رفت، آرسنال هم برای صعود به مرحله بعد نیازمند یک معجزه در خانه حریفی چون بایرن مونیخ است.

آرسن ونگر در مورد این دیدار گفت: دروازه‌بان ما در دیدار رفت اخراج شد. خیلی کم پیش آمده که ما در رقابت‌های اروپایی با 10 نفر در زمین حاضر شویم. در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 مقابل بارسلونا و اکنون مقابل بایرن. در یک دیدار مقابل بارسلونا هم در نیوکمپ، رابین فان پرسی به خاطر ضربه زدن به توپ پس از سوت داور با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. امیدوارم در این دیدار مقابل بایرن مونیخ شانس این را داشته باشیم تا پایان مسابقه 11 نفره باقی بمانیم. چیزی که از این دیدار می‌خواهیم این است که یک داور خوب برای این پیکار حساس در نظر گرفته شده باشد تا در برخی از صحنه‌های تعیین کننده احتمال اشتباه به حداقل برسد. به هیچ وجه دوست ندارم اشتباه داوری موجب شود بازیکنی که سزاوار اخراج است در زمین باقی بماند اما این کار نمایش یک تیم را از بین می‌برد.

ونگر در ادامه عنوان کرد: دیدار سال گذشته ما مقابل بایرن مونیخ که منجر به پیروزی دو بر صفر ما در خانه این تیم شد یک پیکار حیاتی بود و به ما نشان داد که هنوز هم تیم خوبی هستیم. در دیدار امسال باید با قدرت ذهنی بیشتری به مصاف بایرن برویم. رسیدن به پیروزی مشابه با سال گذشته موجب خواهد شد که این دیدار به وقت‌های اضافه برود. به همین خاطر باید از ابتدای دیدار بایرن مونیخ را غافلگیر کنیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
aliver kahn سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 17:58

باید خیلی تمرکزداشته باشیم و گل اولا زود به آرسنال بزنیم و بعد بازیا کنترل کنیم تا روی ضد حملات غافلگیرکنیم آرسنالا.

ALI 22 سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 19:09

مثل دعوا که همه چی به چک اول بستگی دارد این هم به گل اول بستگی داره هرکی بزنه صعود میکنه

seedosi سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 19:47

dar hadi nistand ke bekhan 1 doone ham bezanand leheshon mokonim

soheil سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 21:53

بایرن امشب 6 تا به آرسنال نزنه صلوات

mary چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 14:08

مثل اینکه خوب تو دعواها چک اول رو میزنی و کاملا اصولش رو بلدی.
یادمون باشه که به پست شما نخوریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد