وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا: توجهی به نتیجه دیدار رفت نداریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی موفق تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه دیدار حساس تیمش برابر آرسنال اذعان کرد که شاگردانش بدون توجه به دیدار رفت تنها باید بر روی پیروزی در دیدار امشب تمرکز کنند.

به گزارش وب سایت UEFA، پپ گواردیولا با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر آرسنال از چارچوب دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، اذعان کرد که شاگردانش باید بدون توجه به دیدار رفت تمام تلاش خود را برای پیروزی در مسابقه برابر آرسنال انجام دهند: "خب، البته که پیروزی 2-0 در خانه حریف نتیجه خوب و در عین حال خطرناکی است. رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از بوندسلیگا مهم تر است و ما با وجود شانس بالای مان، برای صعود به مرحله بعد باید تمام تلاش خود را در زمین مسابقه انجام دهیم."

"مهم ترین نکته بازی فردا برای ما بسته نگه داشتن دروازه مان است. ما می خواهیم که در بازی فردا پیروز شویم و برای آن باید با قدرت ذهنی بالایی به مصاف آرسنال برویم. آنها هافبک های فوق العاده ای در ترکیب خود دارند و ما برای پیروزی باید جلوی عملکرد درخشانشان در زمین را بگیریم. باز هم می گویم پیروزی در دیدار رفت هیچ ارتباطی به بازی فردا ندارد و ما تمام تمرکز خود را بدون توجه به دیدار رفت برای پیروزی بر آرسنال گذاشته ایم."

"آرسن ونگر سرمربی فوق العاده با تجربه ای است. او  همه چیز را در مورد آرسنال و بازیکنانش می داند. آرسنال در سال های اخیر همواره در جمع 16 تیم پایانی رقابت ها حضور داشته و یکی از معدود تیم های بزرگی است که در سال های اخیر استادیوم جدید نیز ساخته است. ونگر معمولا بازیکنان جوان با استعدادی را خریداری و آنها را به بازیکنان بهتری تبدیل می کند. از نظر من او یکی از بهترین مریبیان حال حاضر فوتبال جهان است."

"آنها در دیدار رفت و به خصوص دقایق ابتدایی به وضوح از ما بهتر بازی کردند و برای جلوگیری از این اتفاق باید که در بازی فردا از دقیقه اول تا آخر مسابقه هشیار باشیم. می توانم بگویم که تا بدین جای رقابت های این فصل در مجموع آرسنالی ها دشوارترین حریف ما بوده اند."

"بازی فردا برای ما شبیه یک فینال است. بازیکنانم باید تمام تلاششان را برای پیروزی در آن در زمین مسابقه به اجرا بگذارند. من از شاگردانم و همچنین آرسنالی ها انتظار بهترین نمایششان را دارم."

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم آلیانز آرنا و با قضاوت داوران نروژی برگزار خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
mousa سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 17:29

اگه تو 15 دقیقه اول گل بزنیم دیگه تمومه

حامد سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 18:51

تا تو رو داریم غم نداریم

khashayar سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 20:36

آرسنالی ها چیزی برا از دست دادن ندارن.باید مواظب باشیم...ولی خوشم میاد در طول فصل هیچ وقت حریفو دست کم نگرفتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد