وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بلان: بایرن قوی‌ترین تیم اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به اعتقاد سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، شاگردانش مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند اما وی تمایلی به رویارویی با صدرنشین لیگ آلمان ندارد.


فردا شب در پایتخت فرانسه، سن‌ژرمنی‌ها میزبان بایرلورکوزن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند. در بازی رفت میزبان توانست در ورزشگاه بای‌آره‌نا 4 بر صفر حریف ژرمنی‌ را مغلوب کرده تا برای بازی برگشت در حاشیه امنیت زیاد باشد. از این رو به گمان بسیاری و از جمله شخص لوران بلان، متمول‌های لوشامپیونه در عمل به دور یک چهارم نهایی صعود کرده‌اند.

این مربی در مورد رویارویی احتمالی با بایرن (باوارایی‌ها) تحت امر پپ گواردیولا در مرحله بعد اظهار داشت: فکر می‌کنم تقریبا به دور یک چهارم نهایی رسیده‌ایم. هر چند که نباید مغرور باشیم و در بازی برگشت فرصت خودنمایی به لورکوزنی‌ها بدهیم اما برای دور بعد هیچ علاقه‌ای ندارم که با بایرن مونیخ روبه‌رو شویم.

بلان افزود: 4، 5 سال قبل بایرن هر چند دو بار به فینال رسید، اما اینقدر خوب نبود که جزو 4 تیم برتر قاره باشد. با توجه به همه عوامل، فکر می‌کنم بایرن کنونی، تیمی بس قدرتمند است که هیچ حریفی دوست ندارد با آن روبه‌رو شود. سن‌ژرمن هم ترجیح می‌دهد با تیمی دیگر در مرحله بعد مواجه شود.

وی ادامه داد: البته ما نمی‌توانیم در قرعه‌کشی دور بعد حریف‌مان را خودمان تعیین کنیم اما به اعتقاد من قوی‌ترین تیم‌های کنونی اروپا بعد از بایرن، بارسلونا و رئال مادرید هستند.

نظرات 3 + ارسال نظر
aliver kahn سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 18:02

قربون آدم چیز فهم.

khashayar سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 20:38

البته اینا یه خورده بوی تعریف ها و مغرور کردن های قبل از بازیست...البته اگه به پی اس جی بخورین

محمد ابراهیمی باستان سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 21:44

ترجیح میدم به اتلتیکو بخوریم دور بعد ریال و پ اس هم به هم بخورن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد