وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: دورتموند برای متوقف کردن بایرن باید تلاشش را بیشتر کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هانس یواخیم واتسکه اعتقاد دارد که دورتموند برای پایان بخشیدن به سلطه ی بایرن، باید تلاش خود را بیشتر کند.

دورتموندی ها در فصل گذشته با 25 امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ، به نایب قهرمانی بوندسلیگا دست یافتند و در این فصل و با حضور پپ گواردیولا، آن ها با 20 امتیاز اختلاف در رده ی دوم جدول قرار دارند. به هر صورت، واتزکه قبول ندارد که بایرنی ها از شاگردان کلوپ بسیار قدرتمند تر هستند و می خواهد که در آینده، دورتموند برای متوقف کردن بایرن بیشتر بجنگد.

وی در مصاحبه با بیلد گفت:" این خیلی خوب است که ما در رده دوم قرار گرفتیم و از این بابت خوشحال هستیم اما با تمام احترام ما باید بلند شویم و در آینده روحیه جنگندگی بیشتری نشان دهیم. من واقعا برای کاری که بایرنی ها انجام داده اند و انجام می دهند ارزش قائلم اما این بدین معنا نیست که ما [سایر تیم های بوندسلیگا] عقب بکشیم و موقعیت آن ها را قطعی کنیم. وظیفه ی ما این است که هر چه زودتر، شرایط را برای بایرن سخت تر کنیم. اگر می خواهیم که دوباره بایرن را شکست دهیم، باید جاه طلب باشیم."

دورتموند در فصل 11-2010 و 12-2011 قهرمانی بوندسلیگا را بدست آورد اما در فصل گذشته و این فصل، پشت سر بایرن قرار گرفته است.

نظرات 18 + ارسال نظر
رو ح اله دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 07:34

باش تا صبح دولتت بدمد

رضا دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 08:27

دورتمند باید برای 3سال دیگه برنامه ریزی کنه
البته از الان
یعنی سال 2014و15 راکاملا بی خیال شه
وبه مقام 2و3 قناعت کنه
شاید 2016 بتونه به اختلاف امتیازی 4-5 بایرن برسه
باید قبول کنن شرایط اینه

محمدامین دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 10:58

میتونی رقابت کن.حرف زدن خیلی راحته.به جای این که تند تند مصاحبه کنی و حرف بزنی تو عمل با مدیریتت نشون بده.مدیریت شما که تا حالا بسیار ضعیف بوده!

فریبرز دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 11:04

بچه ها من عاشق بایرنم و حاضرم جونم رو به خدا به خاطر بایرن بدم. بذارید یه واقعیت رو ولی به شما بگم. من هیچ وقت فکر نمیکردم بایرن با گواردیولا انقدر خوب بشه که مساوی گرفتن حریفا از ما براشون آرزو باشه. من فکر میکردم یوپ هاینکس جاودانه میمونه و دیگه کسی به این راحتی (تو این فوتبال سخت امروزی) دیگه نمیتونه تو اروپا تریپل کنه ولی حالا به شدت با عقیده گذشته خودم مخالفم و شک ندارم که بایرن با این قدرتی که الان داره حتی میتونه تو قهرمانی تو لیگ قهرمانان هم تریپل کنه. شما فرض کنید مثلا سال بعد رو که لواندوفسکی هم به این تیم اضافه بشه. یعنی به خدا تا حالا خیلی فوتبال نگاه کردم و عاشق فوتبالم و عاشق آلمان و بایرن. ولی خداییش یکی اون تیم بارسایی که گواردیولا هدایتش میکرد و یکی هم این بایرن دو تا از بهترین فوتبالهای حال حاضر دنیا رو بازی میکردن و میکنن. البته بارسا که با رفتن پپ و پیر شدن ستاره هاش دورانش تموم شد و در حال حاضر نوبت بایرنه. امیدوارم که بتونیم سالها بر فوتبال اروپا و جهان آقایی کنیم. خداییش به خدا رفیقم طرفدار دو آتیشه بارساست دیروز برگشته به من میگه آرسنالیا چه فکری کردن. از این بایرن مساوی هم نمیشه گرفت چه برسته به برد با اختلاف 3 گل. گفت ما که بارساییم عمرناش با اون دفاع افتضاحمون نمیتونیم مقابله کنیم با خط حمله قوی شما چه برسه به آرسنال و رئال و تیمای دیگه. گفت خدا کنه پپ برگرده به بارسا و منم گفتم پپ دیگه از بایرن نمیره. یعنی حداقل اینکه سران بایرن اجازه نمیدن اون از بایرن بره. بچه ها بریم با هم به داشتن چنین تیمی افتخار کنیم خداییش

jafar دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 12:20

درودبرگواردیولا

issa دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 12:32

هنوز مشخص نیست بایرن چه قدر قویه باید دید ایا میتونه امسال هم قهرمان اروپا بشه...اگر این تیم امسال قهرمان اروپا شد من قبول میکنم که از تیم یوپ هاینکس قوی تره....تیم یوپ هاینکس فوق العاده منسجم ومنضبط بود وفوتبال المانی بازی میکرد

سوپر مانو دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 12:52

شما زور بزن امسال دوم شین
به گرد پای بایرنم نمی رسین

تیرداد دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 13:40

امیدوارم نه تنها دورتمند بلکه همه تیمهای آلمانی با الگو قرار دادن بایرن با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب پیشرفت کنند و بوندسلیگا روز به روز جذاب تر بشه که در نهایت به نفع فوتبال آلمان و حتی به نفع بایرنه چون اگه بایرن با حریفای قوی تو بوندسلیگا دست و پنجه نرم کنه بهتر میتونه به قهرمانی هاش تو اروپا ادامه بده. من که خداییش دیگه به قهرمانی بوندسلیگا قانع نیستم باید رکورد بیشترین قهرمانی تو اروپا رو بدست بیارییم.

shahab دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 15:03

ole ole ole bayern ole ,ole ole ole bayern ole

افن برگ دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 17:34

این واتسکه ی کسخل هم هر روز یه نظریه میده....ماکه بخیل نیستیم ..دورتمند هم بیاد رقابت کنه ببینه میتونه یانه...پارسال بارسا اومد رقابت کنه یهو دید 7 تایی شد

فرشته دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 17:59

توی اون عکسای اول وبلاگ خوش بحال اون دختربچه که کنار ریبری نشسته.کاشکی من جای اون بودم

فرشته دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 18:08

سلام دوستان.همونطور که میدونین من تازه به جمع شما وارد شدم.پس فردا21 اسفند تولدمه.سال دوم دبیرستانم رشتمم ریاضیه.از اون طرفدار پر شور شوق بایرنم.ازهرچی بارسا و تیم اسپانیایی بدم میاد.دوستان تروخدا دعا کنید فردا امتحان فیزیک دارم،به دعاتون نیاز دارم؟، لطفا

m.s.g دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 18:23

آرزو میکنم مصدوم های دورتموند همشون برگردن با کیفیت قبلی، بعد بازی رو ببینید و نظر بدین ...ببینم اون وقت چه بهانه هایی دارین برای باخت جلو بایرن

Howedes دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 19:00

فرشته خانوم تولدتون پیشاپیش مبارک

tarafdar دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 19:36

تولدت مبارک فرشته ایشالا همیشه موفق باشی
پیش فصل کلوپ چه کری میخوند برامون

محمدامین دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 20:15

ایشالا همه ی بایرنی ها تو تمام مراحل زندگیشون سلامت و موفق باشن.

mary دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 20:27

مثل یه مرد بجنگید ما خوشحال میشیم.
فقط وقتی شکست میخورید باز مثل مرد نتیجه رو بپذیرید و بهانه نیارین و به بایرن توهین نکنید.

sia سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 10:42

یک مبارزه مردانه نه کسی بعد از باخت بهانه های عجیب وغریب می اورند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد