وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت فرانتس بکن باوئر از اظهارات یوگى لوو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بکن باوئر از درخواست سرمربی تیم ملی آلمان از بازیکنان این تیم برای حرفه ای نگاه کردن به جام جهانی حمایت کرد.

یوگی لوو سرمربی تیم ملی آلمان پیش از دیدار مقابل شیلی از بازیکنان خود خواسته بود تا به طور حرفه ای برای جام جهانی خود را آماده کنند. فرانتس بکن باوئر ضمن حمایت از این درخواست یوگی لوو به سایت آلمانی Sport1 گفت:"لوو می خواهد با این اظهارات توجه همگان را به این رقابت ها جلب نماید. در حال حاضر هیچ کس در مورد جام جهانی صحبت نمی کند و بیشتر نگاه ها به لیگ قهرمانان و بوندسلیگا است و من به یوگی لوو در این مورد حق می دهم. ما فقط سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم پس باید بازیکنان به صورت بسیار حرفه ای برای این رقابت ها آماده شوند."

قیصر فوتبال آلمان در ادامه در خصوص شانس آلمان در جام جهانی گفت:"تیم یوگی لوو از مدعیان اصلی این رقابت ها به حساب می آید، اما مدعی اصلی این رقابت ها بی تردید برزیل است."

نظرات 3 + ارسال نظر
ahmad جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 11:20

موافقم

علی جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 14:21

سلام به همه ... یک چیز بگم بچه ها ناراحت نشید هیچ کدومتون اندازه من آلمانو دوست ندارید چون خیلی حرص میخورم بریه این تیم نمیدونم چرا ولی کلا باز فکر میکنم آلمان باز هم همه تیمهارو از هم یک دم درو میکنه ولی همون آخر که باید نتیجه رو بگیره باز خراب میکنه خدا کنه اینجوری دیگه نشه چون دیگه قهرمانی نوبت آلمانه تو برزیل (چقدر ازاین تیم های اسپانیا .ایتالیا.برزیل بدم میاد طرفداراشون هم همین طور کلا پوروان اگه آلمان بی عرضه از اون 7 دوره ی که فینال اومدو 5 دوره قهرمان میشد الان این تیما اینجوری جولان نمیدادند البته اسپانیا که هیچی تازه به دورانه که دوره اش تموم شده .... ولی بازم زنده باد آلمان و بایرن به امید قهرمانی.......

نوید یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 12:38

من با روش مونیخ موافق نیستم.کلا طرفداره آلمان هستم دوسلدورف یا مونیخ واسم یکی هستند ولی اگر بازیکن های بایرن که ملی پوش هستند مخصوصا بواتینگ در جام جهانی عملکرد ضعیف خودشان روبروی ایتالیا را با قهرمانی جبران کردند بعد به انها حق میدم که مغرورانه صحبت کنند.بادشتوبر لام و بواتینگ باعث حذف آلمان مقابل ایتالیا هستند و باید این دو نفر لام و ژروم جبران مافات کنند از حرف های بیهوده بپرهیزید در زمین مشخص میشه کدام تیم قهرمان 2014 میشه.لو باید آلمان رو قهرمان کنه.به هر حال آلمان ها متعصب هستند و همیشه از باخت تیمشان ناراحت میشند و به استکان ال سی دی و چیزی رحم نمیکنند چون عاشق آلمان هستند.من آلمان رو دوست دارم و با افتخار می گویم قهرمانی از ان ژرمن هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد