وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر شیلی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در دیداری دوستانه ژرمنها 1 بر 0 شیلی را مغلوب کردند. در ادامه نظر ژرمنها را درباره این دیدار می خوانید.

 

یواخیم لو : 

ما دیدیم که شیلی چه رقیب قدرتمندی بود، البته من پیش از بازی نیز گفته بودم که شیلی حریف بسیار خوب و قدری است. شیلی از لحاظ تکنیکی و دوندگی و همچنین در نبردهای تک به تک بسیار خوب ظاهر شد. ما از ابتدا می خواستیم به حریف فشار بیاوریم، اما متاسفانه موفق به این کار نشدیم. در بازی رو به جلو نیز خوب عمل نکردیم و نتوانستیم موقعیت های زیادی بر روی دروازه میهمان ایجاد کنیم. در بازی مقابل چنین حریفانی باید به آنها اجازه دوندگی داد، ولی باید بتوان سرعت بازی را گرفت و همچنین توپ های زیادی را از دست نداد، که البته ما در همه این موارد عملکرد خوبی نداشتیم. 

 

فیلیپ لام : 

باید اعتراف کنیم که با شانس بازی را بردیم، چون شیلی موقعیت های خوبی داشت. البته من فکر می کنم که ما همیشه برای تورنمنت های بزرگ به خوبی آماده می شویم و به خاطر همین من نگرانی در این خصوص ندارم. 

 

باستین شواین اشتایگر : 

امروز شیلی فوق العاده بود، ما از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردیم و باید هنوز وضعیت خود را بهبود بخشیم. باید زودتر حریف را تحت فشار قرار دهیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
ali جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 10:40

المان مستحق برد نبود

ahmad جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 11:24

لطفا خفه بازم که تو سرو کلت پیدا شد چرا حرف حالیت نیست لاشی برو گم شو از تو سایت ما حسود چرا روت کم نمیشه

رامین یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 08:45

شیلی خیلی خو ب بازی کرد ولی آلمان بهتر بود . . . 3 امتیازم ما اوردیم . . . موقعیتهایی خیلی زیادی را از دست دادیم . . . بدون تعصب

نوید یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 12:32

لطفا توهین نکنید اینجا سایت با فرهنگ ترین و منظمترین و راسترین طرفداران می باشد اینجا سایت آلمان همیشه پایدار و استوار می باشد بنابراین وعده ما قهرمانی 2014 و جشن در شهر های خودمان زنده باد آلمان زنده باد المان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد