وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو به اوزیل درباره حضور در جام جهانی هشدار داد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لو، مربی تیم ملی فوتبال آلمان روز سه شنبه به مسوت اوزیل، هافبک آرسنال هشدار داد اگر می خواهد در جام جهانی 2014 برزیل بازی کند باید هر چه سریع تر به آمادگی کامل برسد.


یواخیم لو قبل از بازی تدارکاتی مقابل شیلی که روز چهارشنبه در اشتوتگارت برگزار می شود، گفت: « تنها بازیکنانی می توانند در جام جهانی به میدان بروند که از آمادگی کامل برخوردار باشند .»
وی افزود: « من از همه بازیکنان می خواهم اگر به فکر اهداف مهمی هستند خود را به آمادگی قابل قبول برسانند .»
یواخیم لو هشتم ماه مه فهرست نهایی تیم ملی آلمان را برای حضور در جام جهانی اعلام خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، هر چند او از بازیکنی اسم نبرد اما همه نگاه ها به مسوت اوزیل دوخته شده است. اوزیل که در مسابقات انتخابی با به ثمر رساندن هشت گل درخشید اکنون در آرسنال وضع خوبی ندارد.
اوزیل در آرسنال بعد از آنکه در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ نتوانست یک ضربه پنالتی را به ثمر برساند ( شکست دو - صفر ) نیمکت نشین شد.
فیلیپ لام، کاپیتان آلمان که روز چهارشنبه صد و پنجمین بازی خود را برگزار خواهد کرد از این هم تیمی خود دفاع کرد و گفت: « این که همه چیز همیشه به خوبی پیش نرود، عادی است. مسوت به ما نشان داده است که بازیکن بزرگی است و ما درباره او نگران نیستیم. او آمادگی کامل خود را به دست خواهد آورد .»

نظرات 2 + ارسال نظر
ilkaybarish@gmail.com چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:09

آخه عزیزم چرا اینقدر زود ناامید میشی

ahmad چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 20:28

سخت نگیر لولو جون خوب تقصیر اوزیل که نیست اونجوری بازی کرد جلو بایرن خوب ما مسی رو خفت کردیم تو بازی نتونست جوم بخوره این اوزیل که خودی حتما رو فورم تو جام جهانی انقدر سخت نگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد