وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: بایرن هر باشگاهی که لازم باشد را نابود می کند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس، که اخیرا در جلوه یکی از منتقدین جدی بایرن مونیخ ظاهر شده است، طی صحبت هایی اعلام کرد بایرن از هر وسیله ای برای رسیدن به اهدافش بهره خواهد برد.

به گزارش Die Welt، مدافع-هافبک افسانه ای سابق اینترمیلان که در 5 جام جهانی هم پیراهن تیم ملی آلمان را به تن کرده است و در دو دوره مختلف، 12 سال برای باوارایی ها توپ زده است، در این باره گفت:

"بایرن می خواهد هر باشگاهی که لازم است را نابود کند. آنها تنها به دنبال منافع خودشان هستند. بایرنی ها همیشه می خواهند بهترین ها را داشته باشند و پر کردن لیست بازیکنانشان از بهترین های سایر تیم ها در طول سالیان طولانی، این مساله را اثبات می کند. این برای آنها، طبیعی است. در 3 تا 5 سال آینده، آنها پیوسته قهرمان خواهند بود."

گفتنی است لوتار ماتئوس 302 بار پیراهن بایرن مونیخ را به تن کرده و 85 گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است. او همچنین از سال 1980 تا 2000، 150 بار پیراهن مانشافت را پوشیده و 23 گل ملی هم در کارنامه خود ثبت کرده است.

نظرات 12 + ارسال نظر
mousa چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:28

تو دیگه چرا اخه ،‌ این طور که تو میگی انگاربمب گذاری میکنن که ، وقتی برا هر بازیکنی افتخاره که تو بایرن بازی کنه مشکل بقیه تیم هاست که خیلی ضعیفاً

ali چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 19:34

کاملا موافقم

محمد چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 20:06

تو باز اینجا هستی ali اخه به تو چه اشغال پفیوز البته میدونم بایرن بدجور دلتو برده عاشقش شدی خجالت میکشی بگی

ahmad چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 20:33

بایرن یعنی پادشاه ما هر کی که سر راه ما باشه نابود میکنم در واقع له میکنیم بترک چشم حسود البته شما که سالارید منظورم به لاشی هست مثل علی

سوپر مانو چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 21:44

این سیاست فوتباله
اگه نابود نکنی نابود میشی
ولی بایرن اصلا اینطور نیس
نه نابود می کنه نه نابود میشه

فرشته چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 22:15

همه باشگاها یه روزی تسلیم بایرن میشن بایرن قدرتمندترین تیم جهانه.هیچکی نمیتونه برعلیه بایرن حرف بزنه.زندددددددددددددددددددددددددددددددددددده باددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد بایرن قهرمان.اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه

سجاد بیگی چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 23:06

فقط بایرن.....قفط کافیه بخوای........بایرن قادر به هر کاریه....

سیاوش پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 11:14

متأسفانه همینطوره و از این بابت متأسفم ... این همون چیزیه که بعد از 25 سال طرفدار این تیم بودن و دیدن بازی هاش روز به روز داره حالمو بدتر می کنه . همون ولع سیری ناپذیری که به هر قیمتی هم که شده می خواد استیلا و قدرت و برتریش رو ادامه بده .. و هدف در واقع افزایش سود و قدرت مالی باشگاهه .. همون ننگ و نکبتی که در بنگاه رئال حالمو بهم می زنه . به طور غم انگیزی نه دیگه این سبک فوتبال رو می شناسم و نه می تونم ارتباطی ببینم بین این تیم و اون بایرنی که همیشه می شناختم .
متأسفانه این اشتهای بی حد و مرز رو در بین اکثر شما طرفدارهای متعصب هم می بینم و چه جای تأسف ! پذیرفتن تهدیدها و خطرها و اشتباهات کار سخت و عجیبی نیست که انگار از بعضیها هرگز سر نمیزنه ! من روز به روز از این بایرن دورتر میشم . و چقققدر هم فوتبال حداقل در آلمان با این فاصله ی مضحک بین بایرن و بقیه بی مزه و لوس و لوث شده !!

ali پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 13:09

واقعا بایرن چه طرفدارایی داره یه مشت ادم بی عقل جمله سوپرمانو واقعا درم داد

onlyrobben پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 15:38

این دوست خوبمون آقا علی که میاد به این صورت نظر میده خوب بذارین راحت باشه اصولا باید اینجور افراد رو به حال خودشون بذاری تا تو افکار خودشون سیر کنن وقتی که با بی محلی افراد دروربرشون روبه رو بشن خودبه خود از کارشون خسته میشن
پس دوستان نسبت به نظرات این دوستمون کاملا بی تفاوت باشین

جاوید پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 15:39

چرا بایرن نخره و تیمهای دیگه بخرن؟چرا وقتی خودمون میتونیم قوی شیم تیمهای دیگه رو قوی کنیم؟؟؟؟؟

b چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 20:24

این حرفها از کجاست؟کی موش تو سوراخ دونده که همه مثل سگ هار افتادند به جون هم؟بایرن کی را نابود کرده خوب اونی که پول داره قدرت هم داره..تا چند سال پیش بایرن نه اینهمه قدرت داشت نه اینقدر انتقاد ازش میشد.حالا چی شده؟چشمشون داره در میاد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد