وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ترکیب احتمالى آلمان براى بازى با شیلى با محوریت شواینى

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوگی لوو برای بازی دوستانه تیم آلمان مقابل شیلی از شش بازیکن از بایرن مونیخ در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد نمود.

به گزارش Eurosport، چهارشنبه شب و در دیداری دوستانه، آلمان در شهر اشتوتگارت، میزبان شیلی خواهد بود و انتظار می رود یوگی لوو سرمربی این تیم، ترکیب اصلی خود را با تکیه بر بازیکنان بایرن مونیخ ارنج نماید.

نکته مهم در تیم ملی آلمان بازگشت شواین اشتایگر است که بازی های آخر تیم ملی را در سال 2013 به دلیل مصدومیت از دست داده بود. آخرین بازی ملی دوستانه این هافبک 29 ساله در آگوست 2011 و در دیدار مقابل برزیل بوده است و از آن تاریخ به بعد، او از 30 بازی ملی ممکن، تنها 12 بار برای آلمان ها به میدان رفته است.

شواینی با کاپیتان فیلیپ لام به عنوان دو هافبک دفاعی بازی خواهند کرد، یوگی لوو پیش از این بازی گفته بود که به دلیل مصدومیت سامی خدیرا و ایکای گوندوغان، لام این پست را در اختیار خواهد گرفت.

دروازه بان آلمان در این دیدار مانوئل نویر خواهد بود و زوج بواتنگ و مرته ساکر در جلوی او و در عمق خط دفاعی به میدان خواهند رفت. کوین گروس کروتس به عنوان دفاع چپ و مارسل اشملزر به عنوان دفاع راست دو مدافع دورتموندی هستند که در این دیدار به بازی گرفته خواهند شد.

تونی کروس و ماریو گوتزه نیز به عنوان هافبک ها هجومی آلمان مد نظر یوگی لوو در این دیدار هستند، اما هنوز استفاده از مسوت اوزیل در کنار آنها قطعی به نظر نمی رسد. از دیگر انتخاب های یوگی لوو برای این پست می توان از شورله، پودولسکی و حتی آندره هان جوان نام برد.

در نوک حمله نیز همه چیز به مصدومیت کلوزه مربوط می شود، در صورت رها نشدن وی از بند مصدومیت لاسوگا می تواند اولین بازی ملی خود را باری آلمان به انجام رساند.

نظرات 18 + ارسال نظر
heinz چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 00:49

ممنون از اینکه نظر بنده رو حذف کردید(تایید نکردید)
این واقعیت ناراحتتون کنه یا نه باید باور کنید که آلمان دستش به جام جهانی نخاهد رسید.
این جام یا مال برزیله یا ایتالیا. همیشه گفتم بازم میگم به بازی زیبا جام نمیدن.
من اصلا به این مربی ترسو و بزدل اعتقادی ندارم. فقط استعدادهای آلمان رو در بهترین دورانش هدر داد.

abdolla چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 01:31 http://http://bayern.blogsky.com

من خودم آلمانی دو آتیشه ام
طلایی ترین نسل فوتبال آلمان رو فقط یوگی لو میتونه به هدر بده
دلمون خوشه بهترین مهره ها رو داریم
یه تیم وقتی قهرمان میشه که علاوه بر بازیکن . مربی بزرگ و نترسی رو داشته باشه
که ما نداریم
کلیزمن هم سوم کرد ما رو
2006 که با اون نسل سوم دنیا شدیم
از 2006 به بعد هیچ قهرمانی رو نداشتیم و نـــــــــــــــــــــــخواهیم داشت چون مربی نداریم
تا 2016 همین آشه و همین کاسه
فکرنمیکنم تو برزیل کاری رو انجام بدیم
تجربه میگه آمار یوگی میگه

شاکی چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 02:57

هیچ مربی به بی عرضگی و ترسویی این یارو ندیدم، نه تو چیدن ارنج خوب کار میکنه و نه تو انتخاب بازیکن، اگر همین صمد مرفاوی رو گذاشته بودن تا الان دوتا جام برای آلمان اورده بود. نمیدونم مدیران فوتبال آلمان یا نمی بینن یا خودشون رو زدن به ندیدن، تمام دغدغه علی بابا فقط مدل مو و لباسای فشنه و پوله مفتی که سالهاست به پاش حروم میکنن. ما مربیایی مثل رودی فولر داشتیم که با هیچی مارو نایب قهرمان دنیا کرد.

amirdd چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 09:14

فدراسیون آلمان از وجود چنین کارشناسان و مربیان خارق العاده (منظور دوستانی که اینجا نظر دادن) خبر نداره وگرنه با انتخاب این عزیزان به جای یواخیم لو آلمان تا سالها میتونست قهرمان جهان بشه...!
فقط دوستان نظر که میدن یه لطفی هم بکنن حتما" قید کنن مدرک مربیگری یا کارشناسی شون رو از کجا گرفتن.. ممنون

ahmad چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 10:20

amirdd حرف قشنگی زدی راست میگه بگید مدرک و از کجا گرفتین کارشناس های عزیز

شاکی چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 10:41

اگر ما اشتباه میکنیم شما مثال نقض بیارید، ما هم کارشناسی نکردیم فقط نظر دادیم، یعنی اینقدر شنیدن صدای مخالف سخته ؟!!! شمام اگر نظری دارید بجای اینکه از ما ایراد بگیرید خوشحال میشیم بشنویم.
بازم میگم دو بار شکست مقابل اسپانیا و یک شکست از ایتالیا اونم در حساسترین مرحله تورنمنت، خیلی ساده نشون میده که با مربی سروکار داریم مرد روزای سخت نیست، آلمان هزار بارم بره نیمه نهایی یا حتی فینال ، فارق از اینکه با چه تیمی بازی میکنه تا زمانیکه تیم توسط یک مربی بازنده هدایت میشه. براحتی شکست میخوره. یوآخین لو یک مربیه بازندست و تا زمانیکه نمام کادر فنیه تیم شخصیت قهرمانی پیدا نکردن نمی تونیم هیچ جامی کسب کنیم.

ahmad چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 12:21

شاکی جون یعنی میخوای بگی من شما بیشتر از اونها میفهمیم که کی خوب کی بد

جاوید چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 12:42

فقط باید صبر کرد..اگه جام جهانی واسه آلمان نشه دیگه نمیشه به لوو اعتماد کرد

ahmad چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 14:00

اقایون دو اتیشه المانی های بالا شما اگر انقدر فاز منفی ندین المان کارشو خوب بلده خواهشن حرف نندازین تو سایت

فریبرز چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 14:39

نظر تمامی دوستان قابل احترام ولی من فکر کنم امسال با این نسل طلایی دورتموند و بایرن میتونیم قهرمان جهان بشیم تو برزیل. یادتون نره بایرن هم سالها بود قهرمان نمیشد ولی با صبر همه چیز عوض شد و حالا این تیم حتی مساوی هم نمیده. ولی با این نظر به شدت موافقم که اگه آلمان نتونه واقعا با این نسل فوق طلایی امسال قهرمان جهان باشه باید حتما جاشو به کلوپ بده و یا اگه هاینکس نظرش عوض بشه و سرمربیگری تیم ملی رو به عهده بگیره. ولی فکر کنم کلوپ واقعا با این نسل طلایی غوغا کنه شک هم ندارم.

heinz چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 15:29

به جون شما اگه تو دره پنج شیر افغانستان نظر مخالف بدی اینقد تیکه بار آدم نمی کنن. ماشالاح به صعه صدر جوانان آینده ساز مملکت. به همین قیاس منم می تونم بگم شماکه مدرک مربی گری نداری از کجا می دونی یوگی خوبه؟

به قول آقای بنانی ندیدیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم. مدرک مربیگری نداریم مثل شما دوستان ولی دیدیم چطور تیم ایتالیا با اون جو سنگین رسوایی مدیران و بازیکنان که تو روزنامه هاشون بود و شیرازه هر تیمی رو از هم می پاشید اومدن و قهرمان جهان و فینالیست اروپا شدن. یا اسپانیا بدون خط حمله همینطور قهرمانی درو میکنه. شما انگار به بردهای پر گل از قزاقستان و لیختن اشتاین دل خوش کردین!!!!
من اصلا به این تیم خوش آب و رنگ ولی توخالی خوش بین نیستم. یادش بخیر آلمان ماشینی و پرحوصله قدیم. تیمی که سال ۹۶ تو خونه عنگلیس با اون تیم وحشتناکش از دل یک باخت مسلللللللم یه پیروزی شیرین در آورد و مولر دست به کمر جلوی ملکه عنگلیس غرور آلمانی رو به رخشون کشید. الان هر بی سرو پایی مثل باروتلی باید برامون اندام نشون بده.

khashayar چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 17:04

فدراسیون و رییس فدراسیون فوتبال آلمان بیشتر از همه ی ما میدونه که چیکار کنه

نواب چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 17:09

عجب جنگیه اینجا فقط میخوام بگم این تیمه آلمان امسال بدونه مربی هم قهرمان میشه مسئولان آلمان گفتن اگه یوگی امسال جام نیاره قراردادشو فسخ میکنن نگران نباشید این ترکیب قهرمان جام جهانی میشه غیر از این دیگه فایده ای نداره
نویر
اشملزر بواتنگ هوملس لام
شواینی کروس
رویس گوتزه مولر
شورله یا مولر هر دو نوک میتونن بازی کنن حتی گوتزه البته میرو هم میتونه اما دیگه سنش بالاست یوگی شایدازش استفاده نکنه هر چند از همه اون برزیلیای عوضی هنوز بهتره

مجید چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 17:18

heniz جان از این 4 خط آخر نوشتهات خیلی حال کردم

( یادش بخیر آلمان ماشینی و پرحوصله قدیم. تیمی که سال ۹۶ تو خونه عنگلیس با اون تیم وحشتناکش از دل یک باخت مسلللللللم یه پیروزی شیرین در آورد و مولر دست به کمر جلوی ملکه عنگلیس غرور آلمانی رو به رخشون کشید. الان هر بی سرو پایی مثل باروتلی باید برامون اندام نشون بده.)


ولی برعکس شما من ایندفعه به این تیم آلمان خوشبینم

mj1989 چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 18:13

وقتی یوپ هاینکس بزرگمون فصل اول سه تا دومی آورد همه ی طرفداران بخصوص دوستانی که توی این وب نظر میدن،یکصدا معتقد بودن که هاینکس باید اخراج بشه.اما هاینکس موند و تمام افتخارات رو فصل بعد با بایرن بدست آورد.منم دل خوشی از یوگی ندارم ولی خداوکیلی آلمان تحت هدایت لوو پیشرفت زیادی کرده.من از لحاظ فنی قبولش دارم ولی متاسفانه از لحاظ شخصیتی زیاد قوی نیست و جرئت زیادی نداره و توی بازیای بزرگ دست و پاشو گم میکنه.اما حالا دیگه با تجربه تر شده و قطعا از گذشته درس گرفته.بهر حال باید این جام جهانی خودشو نشون بده.یادتون باشه ما با همین لوو انگلیس و آر‍ژانتینو 4 تایی کردیم.و جلوی بهترین اسپانیای تاریخ با حداقل اختلاف بازنده بودیم.به امید قهرمانی آلمان

Arsalan چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 18:42

درود به همه طرفداران عزیز
با احترام به همه نظرات ، یکی از دلایلی که دوستان مدتوجه قرار نمیدن اینه که تیم آلمان به شدت خرافاتی هست . یعنی اگر اختاپوس بگه میبرید میبرن و اگه بگه میبازین میبازن و روحیه شون رو از دست میدن.
خدا کنه تو جام جهانی هیچ موجودی پیشگویی نکنه.در این صورت ما قهرمانیم

mary چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 20:05

من هم موافقم.
من خودم 3 انتقاد به یواخیم دارم.
1-لو کمی در تصمیمات مردد است.
2-گاهی اوقات از دعوت نکردن بعضی از بازیکنان میشه این رو حدس زد.
3-الان هم که شیفته ی ایده های پپ شده و میخواد تیکی تاکی را بندازه.
تیکی تاکی الان در تیم ملی آلمان جواب نمیده.
آلمان ، همیشه به خاطر نوع بازیهاش که سبک آلمانی است، جالب و تماشایی است.
اینکه بازیکنان بتونن در زمین خوب پاس کاری کنند و همدیگر رو پیدا کنن، خوب است ولی همین که در بایرن داره پیاده میشه ، کافی است و خودبخود رو بازیکنان تاثیر میذاره.

mbk1988 جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 12:24

نبایستی یادمون بره که توی این چند ساله تو هر دوره آلمان ، به رقیب های آماده بر خورده ، اینکه آلمان نتونسته اسپانیا یا ایتالیا رو ببره تا حدودی طبیعی ، اسپانیا و آلمان هر دوشون در حال حاضر بهترین ساختار تیمی رو دارن ، با این تفاوت که بازیکنای اسپانیایی با کیفیت ترن ،
برای مثال تاثیر مارتینز رو تو بایرن پارسال در نظر بگیرید. چیزا که تو آلمان جاش خالی بازیکنای کلاسیک با کیفیت و این خصیصه ای نیست که یک سر مربی ملی بتونه به تیمش اضافه کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد