وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ و جذب یک دورتموندی دیگر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بر اساس گزارش یک مجله آلمانی، تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از جذب لواندوفسکی و گوتزه در تلاش است این بار هافبک بازیساز دورتموند را به خدمت بگیرد.


در حالی‌که گفته می‌شود تیم‌هایی همچون رئال‌مادرید و منچستریونایتد خواهان جذب ایلکای گوندوگان، هافبک بازیساز تیم فوتبال بورسیا دورتموند هستند حالا خبر می‌رسد احتمالا بایرن‌مونیخ گوی سبقت را از 2 رقیب خود خواهد ربود و در 2 سال گذشته سومین ستاره زردپوشان وستفالن را به خدمت خواهد گرفت.

گوندوگان قراردادش با دورتموند در تابستان 2015 به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه این هافبک 23 ساله از ماه آگوست 2013 به دنبال مصدومیت از ناحیه کمر بازی نکرده و آینده‌ای نامشخص در این تیم آلمانی دارد، شاید مسئولین دورتموند در تابستان پیش‌رو به دنبال فروش وی در ازای 25 میلیون پوند باشند.

بر اساس گزارشی که در مجله آلمانی «فوکوس» منتشر شده، مذاکراتی هم بین باشگاه بایرن‌مونیخ و مدیر برنامه‌های هافبک تیم ملی آلمان در مورد احتمال عملی شدن این انتقال صورت گرفته است. در حالی این خبر منتشر شده که چند هفته پیش مسئولین باشگاه بایرن‌مونیخ عنوان کردند در حال حاضر به دنبال جذب بازیکنی از دورتموند نیستند.

پس از اینکه بایرن‌مونیخ بازیکنانی همچون روبرت لواندوفسکی و ماریو گوتسه را از زردپوشان وستفالن به خدمت گرفت بسیاری بر این باورند که باواریایی‌ها قصد دارند تا با به خدمت گرفتن بازیکنان شاخص دورتموند رقیب سنتی خود را تضعیف کنند.

به نظر می‌رسد هدف بایرنی‌ها از جذب این هافبک جوان داشتن جانشینی مناسب برای باستین شواین‌اشتایگر 29 ساله در دراز مدت است.

نظرات 12 + ارسال نظر
داوود کان چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 00:00

پس معلوم شد فروش کروس قطعیه

Bastian چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 00:21

الحمدالله

Afshin چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 01:13 http://afshin

از سبک بازیش خوشم میاد ولی به گرد پای کروس هم نمیرسه . هر چند معتقدم بازیکنی که دلش با تیم نباشه رو نباید به زور نگهش دارن .

Mohammad_13 چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 08:23

اگر این شایعات واقعیت داشته باشه رفتن کروس هم واقعیت داره... اگر عشق منچستر یونایتد داره همون بهتر که بره. اصلاً دلم نمیخواد مدیرای بایرن برای تمدید قرارداد تونی کروس قوانین باشگاه رو زیر پا بذارن. هیچ بازیکنی در جهان مهمتر از باشگاه نیست. ما با این قوانین به اینجا رسیدیم و دلیلی نیستش که توش تغییرات ایجاد کنیم. گنده تر از کروسم باج ندادیدم...

روبری چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 10:25

مگه قرار نبود دراکسلر بگیریم گوندوگان میخواهیم چیکار از نظر من یک بازیکن معمولی بیشتر نیست با این وضعی که مدیران بایرن دارن پیش می رند شاید تا 3 سال دیگه شاهد 10 بازیکن دورتموندی در بایرن باشیم

حامد چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 11:07

شایعه دروغه صد در صد

جاوید چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 12:44

اگه کروس رفتنی باشه گوندوغان بهترین گزینست.ولی امیدوارم جواهرمون نره

ALI 22 چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 13:25

اون باید بیاد و وقتی شواینی از کار افتاد و اوفت کرد بازی کنه هافبک دفاعیه چه ربطی به کروس داره

فریبرز چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 14:28

سلام به همگی. واقعا فکر کنم یه سریا اصلا فوتبال نگاه نمیکنن به خدا. دمت گرم داش علی عزیز. آخه گوندوگان هافبک دفاعیه چه ربطی داره اصلا به کروس؟؟؟؟؟؟ کروس هم مطمئن باشین از بایرن نمیره چون از بایرن بهتر پیدا نمیکنه. با خرید گوندوگان سخت موافقم بازیکن خیلی خوبیه و میتونه جایگزین خیلی خوبی واسه شواینی در سالهای آینده باشه و همین طور با اومدنش به بایرن خط هافبکمون رو قوی میکنه. اگه بذارن اون مثل ویدال بره به مثلا رئال یا بارسا نه تنها اونا قوی میشن بلکه شاید خراب هم بکنن مثل بالاک و بازیکنای دیگه مون رو. من امیدوارم که بایرن بتونه گوندگوگان و رویس رو هم از دورتموند بگیره. الان که دارم فکر میکنم چه تیمی بشیم واسه سال بعد یعنی اگه امسال به امید خدا سه گانه رو ببریم، حتما هم سال دیگه میتونیم باز این کار رو تکرار کنیم و فکر کنم تو چند سال آینده فوتبال مال آلمان باشه و بایرن شک نکنید

فریبرز چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 14:33

البته این رو هم بگم که اصلا دوست ندارم این بازیکنا اصلا و ابدا از دورتموند جدا بشن چون این طوری دیگه نمیتونیم 2 تا نماینده شایسته داشته باشیم تو اروپا و فقط میمونه بایرن. ولی اگه قراره واقعا از دورتموند جدا بشن مثل لواندوفسکی بهتره هرچه سریع تر دست به کار بشیم و اون بازیکنایی رو که خیلی خوبن و قراره برن تو لیگای دیگه بخریمشون. با گوندوگان خیلی موافقم ولی دراکسلر رو اصلا نمی پسندم مخصوصا اون دروازه تقریبا خالی رو که بازی با رئال از دست داد. اگه واقعا شایسته باشه باید بتونه تو جام جهانی بدرخشه اونوقت با خرید اون هم موافقم. بچه ها یه خبر بدم شاید باورتون نشه ولی اگه سال بعد دورتموند زلاتان رو خرید تعجب نکنید

ali چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 15:05

سیاست باشگاه بایرن نابود کردن دورتموند با این وضعی که بایرن پیش گرفته واویلا متاسفم کروس هم میره منچستر

m.s.g چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 22:05

اصلا خوشم نمیاد تونی از بایرن بره ناراحت کننده س
اما
حداقل نره منچستر کاش میشد دورتموند بره، اونا میخریدن بهتر بود تیم های آلمانی قوی میموندن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد