وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: انتخاب نهایی من برای جام جهانی تعدادی را ناراحت و ناامید خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان با ابراز نگرانی از مصدومیت های ستارگانش اذعان کرد که تیمش تا رسیدن به آمادگی راه طولانی را در پیش دارد.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، یواخیم لو سرمربی موفق تیم ملی آلمان در صحبت هایی پیش از دیدار دوستانه تیمش برابر شیلی اذعان کرد که شاگردانش هنوز راه زیادی تا رسیدن به آمادگی مورد نظرش برای رقابت های جام جهانی آینده در پیش دارند.

" بر روی کاغذ ما تیمی خوب با ستارگان با استعدادی در اختیار داریم، اما حقیقت قدری با این مساله فاصله دارد. متاسفانه واقعیت تلخ حال حاضر ما این است که تعداد زیادی از بازیکنانمان مصدوم هستند و یا برای مدت طولانی بازی نکرده اند و ریتم خود را از دست داده اند. مهم ترین کار ما از الان تا دو ماه و نیم آینده این است که بتوانیم این بازیکنان را به سطح قبلی خودشان برسانیم."

"زمان به سرعت در حال گذشتن است و من از تمام بازیکنانم خواسته ام که خود را نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از جنبه های روحی و روانی نیز آماده رقابت های جام جهانی کنند. هر بازیکنی که تا به حال به تیم دعوت شده است به طور قطع شانس بازی در جام جهانی را خواهد داشت، البته که من می دانم انتخاب نهایی من برای حضور در جام جهانی تعدادی را ناراحت و ناامید خواهد کرد."

گفتنی است از بین ستارگان تیم ملی آلمان تا بدین جای فصل باستین شواین اشتایگر، سامی خدیرا، ایلکای گوندوگان، متس هوملس و ماریو گومز با مصدومیت های طولانی مدت دست و پنجه نرم کرده اند و هنوز به شرایط آرمانی شان باز نگشته اند.

نظرات 7 + ارسال نظر
ahmad سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 17:15

نکنه منظورت اینائی که اسمشونو بردی نمیخوای دعوتشون کنی

ALI 22 سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 20:43

1-نویر

14-باد اشتوبر 3- هوملس(بواتنگ) 17-مرتساکر 16-لام

7-شواینی

19-گوتزه 18-کروس

9-شورله

با این تیم و تعویضی هایی مثل گوندوگان دراکسلر و...

صد در صد قهرمانیم

درود بر آلمان کبیر

ماریو گومز سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 21:36

نویر- لام- بواتنگ- هوملس- اشملزر- شواینی - رویس -کروس- گومز- اینا که 100% باید باشن. اگه دفامون همینا باشن قهرمانیم

M.S.G سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 22:53

مربی خوبیه اما حیف اگه به فینال هم برسیم بدترین ترکیبو میفرسته تو زمین...
کاش قهرمان بشیم امسال از استرس مردیم چند ساله....

ali-abadan چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 09:39 http://aliiranfar

به اعتقاد من در جام جهانی آمادگی بازیکن مهمتر از اسم و رسم بازیکنه هرچند تجربه یکی از فاکتورهای لازم ومهم برای موفقیت یک تیم میباشد به نظرم یوآخیم لو نباید خیلی از بازیکنان جدید وکم تجربه در ترکیب ثابت خود استفاده کند و اگر نیاز به تغییر نفرات اصلی میبیند از بازیکنان ذخیره ی فعلی با تجربه حضور در تورنمت های مهم استفاده کند مثل مارسل یانسن،لارس بندر،بندیکت هوودس،اندره شورله ،لوکاس پودولسکی که در ترکیب اصلی نیستند در ترکیب اصلی استفاده کند به نظر من بهترین ترکیب با توجه به شرایط فعلی بازیکنان این ترکیب میباشد.نویر،لام،بوآتنگ،مرته ساکر،یانسن،کروس،شواینی،شورله،مولر،اوزیل ،کلوزه و نفرات ذخیره آدلر،وایدنفلر،هوملس،دراکسلر،هوودس،خدیرا،لارس بندر،پودولسکی ،رویس،گومز ،گوتزه،گوندوگان و در صورت آسیب دیدگی نفرات فعلی از اسون بندر،مکس کروزه،سیدنی سام،مارسل اشملزر،ماتیاس گینتر،کوین گروسکروتز و شکوردان موستافی ،لاسوگا،وسترمان یا سرگی نابری استفاده کند من که فکر نمیکنم لو بازیکنی خارج از این لیست را به جام جهانی ببرد.به امید قهرمانی ژرمنها(در جام جهانی علاوه برکیفیت شانس لازم است که امیدوارم ایندفعه با ما یار باشد)

باواریا چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 13:34

نویر
بادشتوبر ( اشملزر) هوملس بواتنگ ( مرتساکر) لام


کروس( یکی از برادران بندر) شواینی



گوتزه ( رویس) اوزیل ( دراکسلر) مولر

گومز ( شورله)
کلوزه بازی نکنه بهتره البته این نظر شخصیه منه وحتما دوستان نظرای دیگه ای دارن

نواب چهارشنبه 14 اسفند 1392 ساعت 16:55

گومز که افتضاحه امکان نداره بازی کنه حتی ممکنه دعوت هم نشه رویس گوتزه و تونی کروس فیکس باشن قهرمانیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد