وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: دنبال مربیگری تیم ملی ایران نیستم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان گفت: در حکم ناپدری در تهران با علی دایی ناهار خواهم خورد اما دنبال مربیگری تیم ملی ایران نیستم.


لوتار ماتئوس در گفت‌وگویی با روزنامه دی‌ولت اظهار داشت: قبلا در بایرن من حکم ناپدری علی دایی را داشتم. ما دو نفر اکنون نیز همدیگر را خیلی خوب درک می‌‌کنیم. در سفرم به تهران با او ناهار خواهم خورد.

وی افزد: این ملاقات فقط برای یادآوری گذشته‌ها است و هیچ بحثی در ارتباط با مذاکرات برای من مطرح نیست.

بازیکن پشین ژرمن‌‌ها نسبت به شایعات چند روز قبل که از حضورش در کادر فنی ایران پس از جام جهانی حکایت داشتند، اینگونه واکنش نشان داد: به دنبال مربیگری ایران نیستم. هدفم از سفر حضور در یک برنامه تلویزیونی است که مربوط به فوتبال می‌شود. ضمن آنکه به من تهران را نیز نشان خواهند داد.

ماتئوس افزود: تا به حال در تهران نبوده‌ام. باید یکی از شهرهای زیبا باشد. نه کمتر و نه بیشتر از این، دیگر کاری نمی‌کنم.

کاپیتان اسبق بایرن در پاسخ به این سئوال که رسانه‌های ایران از وی به عنوان یک نامزد جدی برای پست سرمربیگری نام برده‌اند نیز گفت: با اینگونه داستان‌ها که نمی‌شود باور ایجاد کرد. در این چند روز مرتب خوانده‌ام به من پیشنهاد شده و دنبال شغل مربیگری می‌گردم. در حالی که به هیچ ‌وجه دنبال مربیگری نیستم. اکنون از زندگی که دارم راضی هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
b چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 20:27

ما تو را به قربان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد