وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن: آلمان جوهره کسب مقام نخست جهان را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به اعتقاد سرمربی تیم ملی آمریکا، شانس قهرمانی برزیل در جام‌جهانی پیش‌رو بیشتر از آلمان است.


یورگن کلینزمن که هم اکنون در فرانکفورت به سر می‌برد، اظهار داشت: تردیدی نیست که برزیل مدعی شماره یک جام جهانی است. آنها این ادعا را دارند که قهرمان می‌شوند. بازیکنان خیلی خوبی هم دارند که هر یک قادرند نتیجه بازی را عوض کنند.

از نظر مربی آلمانی آمریکایی‌ها، بحث میزبانی چندان در کسب قهرمانی برزیلی‌ها مطرح نیست. وی بیان کرد: این که آنها میزبان هستند،‌ فقط یک برتری کوچک در قیاس با دیگر مدعیان است. البته به محیط ورزشگاه‌های خود کاملا آشنا هستند و راحت‌تر با مشکلات کوچکی که احتمالا به وجود می آید،‌ کنار خواهند آمد.

وی که در پایان ماه جولای 50 ساله خواهد شد و در جام جهانی 1990 با آلمان قهرمان شد، ‌در مورد بخت قهرمانی تیم کشورش نیز عنوان کرد: جوهره تیم آلمان به گونه‌ای است که می‌تواند در مسیر قهرمانی حرف برای گفتن داشته باشد. با مصدومیت بازیکنانی مثل سامی خدیرا، تردید‌ها در مورد قهرمان شدن آلمان بیشتر می‌شود.

او افزود: برای یواخیم لو آرزو می‌کنم که بتواند در جام جهانی تیم آلمان را به خواسته‌هایش برساند.

وی که از سال 2011 سکان هدایت تیم فاتح گولدکاپ را در اختیار دارد، در مورد شانس تیمش نیز عنوان کرد: هدف ما این است که بتوانیم تا نیمه نهایی جام جهانی صعود کنیم. امیدوارم در جام جهانی برزیل به این خواسته برسیم.

تیم تحت امر کلینزمان در جام جهانی با آلمان، پرتغال و غنا هم‌گروه است.

نظرات 1 + ارسال نظر
ali-abadan سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 10:11 http://aliiranfar

من به خاطر یورگن کلینزمن طرفدار آلمان شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد