وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فلیکس کروس: با تونی در مورد منچستر حرف زدیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس ستاره خط میانی تیم فوتبال بایرن مونیخ به شدت مورد توجه مدیران منچستر یونایتد انگلستان قرار دارد و هرروز اخبار جدیدی در این مورد منتشر می شود.

در تازه ترین خبر منتشر شده پیرامون این انتقال فلیکس کروس، برادر تونی کروس از مشورت برادرش با او برای رفتن به الترافرد خبر داده است.

تونی کروس زمستان گذشته به شدت مورد توجه منچستر بود اما تلاش آنها برای جذب ملی پوش آلمانی بایرن ناکام ماند اما ظاهرا شیاطین سرخ از تصمیم خود منصرف نشده اند.

فلیکس کروس برادر تونی که در تیم فوتبال ودربرمن عضویت دارد در همین ارتباط در گفت و گو با شبکه sky گفت:" ما در مورد انتقال تونی به منچستر با هم صحبت کردیم، منچستر تیم رویایی دوران کودکی من بود اما من هیچ توصیه ای به تونی نکردم ، تونی به خوبی می تواند برای خود تصمیم بگیرد چراکه او در وضعیت های دشوارتر از این هم توانسته تصمیم درست بگیرد."

نظرات 4 + ارسال نظر
jaber دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 00:18

فیلیکس جان باهاش صحبت کن یه وقت خر نشه بره!

محمدامین دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 00:21

این فیلیکس خودش مشکل داره.منچستر تیم رویایی کودکیش بوده.دیگه وقتی تونی از برادرش مشورت بگیره بایدم سر از منچستر دربیاره.

ali دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 10:01

تونی برو منچستر

مـــهـــرداد دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 10:36

من به تونی حق میدم بره منچستر.چون الان تو بایرن گواردیولاهموطن خودشه تیاگو رو داری فیکس بازی میده وتونی رو گذاشته نیمکت نشین.ازطرفی بواتنگ که فعلابهترین دفاع مرکزی المان بعدهوملس هست گذاشته رو نیمکت ومارتینزو داره فیکس بازی میده من خیلی نگرانم که دراستانه جام جهانی مهره های کلیدی المان نیمکت نشین توسط گواردیولانیمکن نشین شدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد