وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - شالکه؛ بایرن میزبان تیم چهارم جدول

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای بوندسلیگا و در یکی از حساس ترین بازیهای این هفته بایرن مونیخ در آلیانس آرنا میزبان شالکه خواهد بود.

این مسابقه در شرایطی برگزار می شود که روی کاغذ عملا هیچ شانسی را برای شالکه نمی توان متصور شد.

بایرن مونیخ در شرایطی گام به این مسابقه می گذارد که شرایط این تیم ما فوق تصور است و آنها بدون هیچ تردیدی بهترین تیم حال حاضر دنیای فوتبال هستند و برتری در مقابل هر حریفی برای آنها ساده به نظر می رسد، باواریایی ها که در 13 مسابقه اخیر خود در بوندسلیگا پیروز شده اند از شراط مناسبی برای فتح هر 3 جام برخوردار هستند و هرنتیجه ای در مسابقه این تیم برابر شالکه رقم بخورد خللی در قهرمانی احتمالی این تیم در بوندسلیگا ایجاد نمی کند ، شاگردان پپ که هفته گذشته با 4 گل در زمین هانوفر به پیروزی دست یافته اند به دنبال هر 3 امتیاز این مسابقه نیز هستند.

در سوی دیگر میدان هرچند که شالکه 04 نیم فصل دوم را خوب آغاز کرده و حالا تا حدود زیادی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار است اما شکست سنگین 6 بر یک آنها در لیگ قهرمانان برابر شالکه همه چیز را تحت شعاع قرار داده است و حتی احتمال اخراج ینس کلر در صورت تکرار نتیجه سنگین برابر بایرن مونیخ وجود دارد شالکه هفته گذشته با تساوی صفر صفر در خانه مقابل ماینتس متوقف شد نتیجه ای که در مسابقه امشب یک موفقیت برای آبی های سلطنتی است.

تیم های بایرن مونیخ و شالکه تا کنون 87 بار در چارچوب بوندسلیگا به مصاف هم رفته اند که 44 برد برای بایرن 25 تساوی و 18 بر د سهم شالکه بوده است و در بازیهای انجام شده در مونیخ 30 برد و 7 تساوی برای بایرن حاصل شده و 6 بازی هم با برد شالکه 04 خاتمه یافته است.

بایرن مونیخ در هر 6 مسابقه اخیر دو تیم به پیروزی رسیده است و در 5 بازی اخیر شالکه هرگز موفق به باز شدن دروازه بایرن مونیخ و مانوئل نویر نشده است.

بایرن مونیخ در این مسابقه به احتمال فراوان شکیری، مولر و ریبری را به علت آسیب دیدگی در ترکیب ندارد و شالکه هم از اوچیدا ، کلمنتس و آئوگو نمی تواند بهره مند شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدامین شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 18:27

میریم برا ده تایی کردن شالکه.

ahmad شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 18:48

میریم انشالا یه شب قشنگ دیگه واسه بایرنی های با عشق رقم بخور

*Good Boy* شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 18:57

به امید خدا میبریم
یه برد 3-0 هم کافیه...

mohammad شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 20:46

سلام . شبکه ورزش بالاخره دست از سر لیگ اسپانیا برداشت
ساعت 21 پخش زنده بازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد