وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانلود کلیپ تکل خشن ماندزوکیچ بر روی شواین اشتایگر در تمرینات بایرن مونیخ

دانلود در ادامه مطلب...

 

دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
Mohammad_13 جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 08:29

اوه اوه... چه تکل بدی!!! شانس آوردی مانزو.

آلمان کبیر جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 12:03

تا چند دقیقه پیش مانزو رو دوست داشتم
ولی دیگه نه
بندازینش بیرون
اگه شواینی مصدوم شده باشه باید اخراجشو الان بزنن رو پیشونیش
وحشی نفهم
شواینی از حریفا بخوره حالا از هم تیمیا هم باید بخوره؟
مانزوی دیوانه توپ رو میگرفتی کاپ جام جهانی میگرفتی؟
ستون بایرن و تیم ملی المان رو زدی
یادت باشه یادم هست
برا همیشه ازت متنفر شدم
ایشالله سال بعد دیگه نبینمت
حتی رو نیمکت...

navid جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 13:52

mastom shod

jaber جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 19:05

بگردم این آلابا رو، چی ترسید یه هو!

ماریو گومز جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 22:15

من فکر کنم نقشه ی گواردیولاس. گوردیولا میخواد از تیاگو استفاده کنه

m-bavaria شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 01:06

یادمه ساله پیشم قبل بازی با بارسلونا تو نیو کمپ موقع گرم کردن یه همچین تکلی به شواینی زد که همه فک کردن مصدوم شد

MERSAD33 شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 10:51

وحشی وحشی وحشی

mahmood شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 15:03

جدا ازتکل خشنش.تیم هاییکه توتمرین جدی وتعصبی بازی میکنند.موجب پیشرفت تیم میشه.ولی نه بدین حد.چون من خودم فوتبال بازی کردم ومی تونم کری یعنی چه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد