وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر و امیدواری به فتح لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، حدود 110 روز از لحظه ای که باستین مصدوم شده می گذرد و پس از یک مدت طولانی اکنون که کاپیتان دوم 29 ساله بایرنی ها توانسته در دیدار برابر هانوفر در ترکیب اصلی باشد و عملکرد خوبی نیز داشته باشد، او خوشحال است و امیدوار به بازی های بیشتر است.


باستین شواین اشتایگر پس از حضور 72 دقیقه ای مقابل هانوفر در حال که خود را برای دیدار شنبه شب با شالکه آماده می کند، می گوید: "دوباره بازی کردن از آغاز و بدون درد، این احساس خوبی برای من است. در حال حاضر نباید انتظار بیش از حدی داشته باشم، این اولین گام من برای بازگشت به ریتم خوب گذشته است."
باستین همچنین در خصوص حضور در جام جهانی می گوید: " هنوز تا جام جهانی زمان زیادی مانده اما همه ما بسیار خوشحالیم که می توانیم در برزیل حضور داشته باشیم، هرچند من قبل از فکر کردن به جام جهانی دوست دارم به همراه بایرن از عنوان قهرمانی مان در لیگ قهرمانان دفاع کنم. این یک انگیزه ی خاص برای ما است."
حتی کارل هاینس رومنیگه در مورد بازگشت شواین اشتایگر خوشحال است و در مصاحبه اختصاصی با fcbayern.de روز پنج شنبه، شواین اشتایگر را سرمایه بزرگ تیم خواند و گفت: "باستیان الگوی بایرن است، من خوشحالم که او با ما است و اکنون می تواند بازی کند. چون ما او را برای رسیدن به اهدافمان نیاز داریم."
حضور باستین باعث امیدواری بیشتر هم تیمی هایش نیز شده است و بازیکنان تیم خوشحالی خود را از حضور شواینی ابراز کرده اند، مانوئل نویر می گوید: " او بسیار مهم است، نه تنها در زمین بلکه در خارج زمین هم. ما فوق العاده خوشحالیم که او دوباره شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرده است."

نظرات 6 + ارسال نظر
khashayar جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 09:51

تو باشی که هر دوتاشو میبریم

علی جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 11:56

امیدوار نباش راحححححت باش.... که جاما رو درو خواهیم کرد .طلایی طلا .....

mousa جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 13:52

تو مصدوم نشی همه چی ارومه ، ولی امیدوارم رئال این سری بخوره بهمون تا نابودشون کنیم ، انتقام المان از اسپانیا رو بگیریم

افن برگ جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 14:46

دوستان سلام...تماشاگرهای شالکه بعد از دریافت گل پنجم از تیم رئال مادرید،شعار دادند به رئالیها گفتن: اگه مبتونید برید بایرن مونیخو ببرید...لحطه شماری میکنم دور بعد بخوریم به رئال و انتقام شالکه رو بگیریم...البته توی هشت تیم راحت ترین قرعه ی ممکن واسه بایرن :بارسا یا رئاله

زهرا جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 15:17

واااای این پسر عشقه!

جاوید جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 15:24

باستین قول بده که دروازه کاسیاس رو بترکونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد