وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیوس: تبلیغات منفی علیه ایران را باور نمی‌کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان سابق و پرافتخار تیم ملی فوتبال آلمان گفت: من به تبلیغات علیه ایران در تلویزیون و روزنامه‌ها کاری ندارم و آنها را باور نمی‌کنم.


 لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان و کسی که رکورددار حضور در مسابقات جام جهانی است قرار است روز پانزدهم سال جاری در برنامه ورزش از نگاه 2 حاضر شود.

گفت و گوی فارس، را با ستاره و کاپیتان سابق فوتبال آلمان از طریق مسئولان برنامه ورزش از نگاه 2 انجام داده که در زیر می خوانید:

* تاکنون به ایران سفر کرده اید؟

تا امروز ایران نبودم برای همین خیلی منتظرم که تهران را ببینم.

* پیشنهاد حضورتان در ایران چگونه مطرح شد؟

توسط یک خانم مدیر شرکت مشاوره فوتبالیست در آلمان که قابل اطمینان و داراى بهترین شبکه ارتباطی است.

* چقدر زمان برد تا به دعوت حضور در تهران پاسخ مثبت بدهید؟

مدت زیادى طول نکشید چون من به فوتبال علاقه زیادى دارم . دعوت هم از طرف برنامه ورزشی بود پس به فکر کردن زیاد نیازى نبود. پس با کمال میل جواب مثبت دادم.

* شما از فوتبال ایران چه شناختی دارید که حاضر شدید برای  در یک برنامه تلویزیونی در ارتباط با فوتبال  ایران آن هم در تهران حضور پیداکنید؟

من هیچ تجربه ای از فوتبال در ایران ندارم ولی در زمان فعالیت کاریم با یکی از بهترین فوتبالیست های ایران به نام علی دایی در بایرن مونیخ بازی کردم و خانم مدیر برنامه و واسطه این قرارداد مورد اطمینان بنده بود.یک تجربه جدید و جذاب.

* شما در جام جهانی 1998 مقابل تیم ملی ایران بازی کرده اید ، با علی دایی همبازی بوده اید ، شاید مهدی مهدوی کیا ، وحید هاشمیان ،کریم باقری ،و یا حتی علی کریمی رابشناسید .اما بیش از این از فوتبال ایران چه می دانید؟

تنها یک بازی که من در مقابل تیم ملی ایران  حضور داشتم و چون با علی دایی در تیم بایرن مونیخ همبازی بودم، با او در مونیخ راجع به تیم ملی و فوتبال ایران حرف زده بودم. و برای من جذاب بود.

* آیا تاکنون  علاقه داشته اید در ایران مربیگری کنید و یا اینکه پیشنهادی داشته اید؟

همیشه جذابیت کار در همه جای دنیا وجود دارد. پس هیچ وقت جواب منفی نخواهم داد به یک پیشنهاد خوب و مثبت برای طرفین در صورتی که جدی و حرفه ای باشد روی آن فکر می کنم.

فارس:تبلیغاتی که درباره ایران طی سالهای اخیر شده چه ذهنیتی برای شما ساخته و شما پیش از ورود به تهران چه تصوری از کشور ما دارید؟

من همه آنچه در روزنامه و تلویزیون هست را باور نمی کنم. مهم نیست هر آنچه می شنوی یا می خوانی. برای همین خیلی خوشحالم که به ایران می آیم و می توانم تصویری با دیده های خودم از ایران بسازم.

همچنین ابولفضل اکبری تهیه کننده برنامه ورزش از نگاه 2 درباره حضور ماتیوس و نحوه چگونکی قرارداد با وی اظهار داشت: به دلیل فضای جام جهانی و حمایت از تیم ملی از پانزدهم اسفند‌ماه که روزشمار مسابقات جام جهانی آغاز خواهد شد ویژه‌برنامه‌ای را در خصوص این مسابقات تولید کرده و قرار است روی آنتن بفرستیم.

وی افزود: با بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدیم که رکورد دار‌ترین بازیکن به لحاظ قهرمانی و حضور در جام جهانی شخصی به نام لوتار ماتیوس است که با توجه به علاقمندی مخاطبان فوتبال‌دوستان ایرانی به آلمان توانستیم موافقت ماتیوس را برای حضور در برنامه جلب کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: طبق توافقی که با او داشته‌ایم ماتیوس در یک تاریخ مشخص آلمان را به مقصد تهران ترک و صرفا برای حضور در برنامه ورزش از نگاه 2 به ایران خواهد آمد و البته هیچ کنفرانس مطبوعاتی‌ نخواهد داشت.امیدواریم با این اتفاق بتوانیم مخاطبان میلیونی و علاقمندان به فوتبال آلمان را خوشحال کرده و رضایت آنها را به دست آوریم.

وی همچنین در خصوص اینکه این اولین بار است که یک چهره مطرح فوتبال دنیا در تلویزیون حاضر می شود گفت: این اولین بار نیست چون ما تجربه حضور جرزینهو را در ایام جام جهانی 2006 آلمان در یکی از برنامه های شبکه 5 که تهیه کنندگی  آن برنامه هم بر عهده خودم بود داشتیم.

تهیه‌کننده برنامه ورزش از نگاه 2 در پاسخ به این سوال که آیا روند حضور ستاره‌های جهان در این برنامه ادامه خواهد داشت یا خیر گفت: همینطور است. مطمئنا تا جام جهانی این کار را انجام خواهیم داد و در ایام کوتاه مدت مخاطبان این برنامه را با اخبار جام جهانی آشنا می کنیم و به خاطر جذابیت‌های بصری سعی می‌کنیم از چهره‌های مشهور فوتبال دنیا بهره ببریم.

وی تاکید کرد: مذاکرات خوبی را با چهره های مطرح فوتبال آلمان، ایتالیا، فرانسه، آرژانتین و  بوسنی و برزیل انجام داده‌ایم و حتی قرارداد‌های اولیه را آماده کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که رقم قرارداد ماتیوس برای حضور در ایران چقدر است گفت: از اعلام رقم قرارداد خودداری می کنم ولی کلیه هزینه‌های مرتبط از طریق اسپانسر‌های علاقمند به حوزه ورزش تامین شده است. بلیت سفر او به تهران خریداری و مجوز‌ها صادر شده و چند اسپانسر نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که برای این برنامه با ما قرارداد ببندند. ما قرار است نتایج را بررسی کنیم و به بهترین پیشنهاد جواب مثبت خواهیم داد.

وی در خصوص برنامه حضور ماتیوس در ایران تاکید کرد: برنامه‌ای را که در نظر گرفته‌ایم این است که ابتدا ایشان ناهار را با علاقمندان ایرانی خود ترکیبی از هنرمندان مطرح کشور و فوتبالیست‌ها سرو خواهد کرد و البته تمایل دارد ملاقاتی را با رئیس فدراسیون و دبیرکل انجام دهد که در حال رایزنی در این مورد هستیم سپس ماتیوس در برنامه حاضر خواهد شد و پس از آن تهران را به مقصد آلمان ترک خواهد کرد.

اکبری در پایان ضمن تشکر از خانم سمیرا سمیعی از فعالان عرصه فوتبال  و ایجینتیگ در آلمان گفت: ایشان با هماهنگی های لازم که با ماتیوس انجام دادند کار مذاکرات ما با این بازیکن اسبق فوتبال آلمان را پیش برده و در واقع به ما کمک فراوانی کردند.

نظرات 6 + ارسال نظر
nemidounam! جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 02:23

بـــی خـــوابــــی!

Matthaus جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 03:15

ایرانیا استقبال از اسطوره فوتبال آلمان، ماتئوس رو فراموش نکنیم، آخرین جام جهانی برای آلمان به دستان او مزین شده

حسن بایرن جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 11:05

15 اسفند قراره بیاد ایران برنامه ی ورزش از نگاه 2 عاشقتم ماتیوس تو تنها آلمانی هستی که مرد سال جهان شدی

elRey جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 13:18

oliver khn ham biaran plz :)

نوید یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 13:49 http://http:/

فکر کنم این زهرا سمیعی خوار یا دختر دکتر سمیعی باشه دکتر سمیعی بهترین جراح مغز و اعصاب تو کل جهانه یه بیمارستان هم تو تهران داره وکلی نام و آوازه ی ایران رو تو برلین انداخته و باعث افتخاره حالا اگه این خانوم از بستگان ایشون باشه تو زمینه فوتبال هم برای ما افتخاریه

mahmood یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 14:34

لوتارماتیوس ازپرافتخارترین بازیکن المان با بیشترین بازی ملی 0کسی که درجام جهانی 90ایتالیا جام را بالای سربرد.گوینده اون زمان می گفت :ماتیوس دوشش داره که اینهمه توزمین می دوه.به افتخارش هورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد