وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امیدوارى یوگى لوو به بازگشت خدیرا و تاکید او بر اهمیت کروس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوگی لوو سرمربی تیم ملی آلمان، یازده هفته پیش از اعلام اسامی کادر اعضای تیم ملی همچنان امیدوار به حضور سامی خدیرا در این رقابت ها است

یوگی لوو در گفتگویی با هفته نامه Sportbild آلمان، به بررسی شرایط بازیکنان تیم ملی آلمان پرداخت. وی در خصوص سامی خدیرا گفت: "سامی یک بازیکن بسیار بسیار مهم برای تیم است. میزان پیشرفت بهبودی و انگیزه او برای بازگشت به میادین، ما را برای حضور او در جام جهانی بسیار امیدوار کرده است."

یوگی لوو در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت کروس برای آلمان گفت: "بعد از مصدومیت شواین اشتایگر، خدیرا و گوندوغان او مسولیت بسیار سنگینی را بر عهده دارد. تونی بازیکن بسیار با کیفیت، تکنیکی و باهوشی است و در جام جهانی بازیکنانی در خط میانی آلمان بازی خواهند کرد که از لحاظ تکنیکی فوق العاده باشند. تونی از نظر من یکی از بازیکنان کلیدی در جام جهانی خواهد بود."

یوگی لوو در ادامه ضمن حمایت مجدد از مسوت اوزیل نیز گفت: "مسوت به هر حال یکی از بازیکنان مهم و کلیدی آلمان در جام جهانی خواهد بود و من بر روی او حساب ویژه ای باز کرده ام."

سرمربی تیم ملی آلمان در پایان بار دیگر به بیان نگرانی خود از تعداد زاید مصدومان تیم ملی آلمان پرداخت و گفت: "در موفقیت های گذشته آلمان در جام جهانی، بازیکنان مهم تیم نقشی اساسی داشته اند، در حال حاضر ولی بسیاری از بازیکنان مهم ما یا مصدوم هستند و یا مدت زیادی است که بازی نکرده اند که این مسئله جای نگرانی و تفکر دارد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد