وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چراغ سبز بارتومئو به بارسلونا برای به خدمت گیری مولر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سران باشگاه بارسلونا برای به خدمت گیری ستاره گلزن بایرن مونیخ باید با رئال مادرید و منچستر یونایتد وارد رقابت شود.

روزنامه کاتالونیایی موندو دیپورتیوو، به نقل از نشریه بیلد آلمان گزارش می دهد که جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به مدیران این تیم برای به خدمت گیری توماس مولر، بازیکن جوان بایرن مونیخ چراغ سبز نشان داده است.

با توجه به سیستم چرخشی که پپ گواردیولا در بایرن مونیخ استفاده می کند، مولر در این فصل بار ها بازی را از روی نیمکت آغاز کرده است و در هفته های گذشته تلویحا نا رضایتی خود از این موضوع را هم اعلام کرده است.

این خبر در حالی منتشر شده است که این بازیکن علاوه بر اینکه تا سال 2017 با غول های مونیخی قرارداد دارد، به شدت مورد توجه باشگاه های منچستر یونایتد و رئال مادرید هم قرار دارد و در فصل گذشته به همراه ماریو گوتزه، با ارزش 45 میلیون یورویی، با ارزش ترین بازیکن آلمانی بوندسلیگا به شمار می رود.

نظرات 8 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 17:23

مغز خر که نخورده بره بارسا تازه به دوران

sia bavari چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 17:28

مولر یکی از بهترین های آلمانه. امکان نداره متعصبترین بازیکن بایرن از تیمش جدا بشه. یعنی فکر کنم به غیر بایرن نتونه تو هیچ تیم دیگه ای بازی کنه. خدایی چیدن ترکیب اصلی بایرنم با این همه بازیکن آماده و شش دانگ کار پپ رو مشکل کرده.

Meysam_ Bayern 31 چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 17:37

حتی یه لحظه هم به موندنش شک ندارم !

احسان - مدیر رئال کلاب چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 19:26 http://realclub.ir/

درود
وب زیبایی دارید :))
واقعا زیباست
من از سایت رئال کلاب مزاحم شما میشم !
من مدیر سایت رئال کلاب هستم
میخواستم عرض کنم که ما قصد تبادل بنر با وب شما را داریم.
موافقید؟؟
آمارمان روزانه 1300 تا 1600 و بعضی وقت ها زیاد تر هم هست
البته با بارسا نیوز هم تبادل بنر کرده ایم.
میخواهید با ما حامی شوید؟
منتظر جوابتان هستم
با تشکر از مدیر سایت بایرن

رئال کلاب - wWw.Realclub.ir

PeHash چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 21:34

مولر که نمی‌ره , اینا هم همش شایعست
این پسر آینده فوتبال آلمانه
ولی اگه مولر بره هیچ‌وقت پپ رو نمی‌بخشم

Matthaus چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 23:14

اگر قراره تیم با مربیگری پپ آینده بهتری داشته باشه باید به انتخاب بازیکناش احترام بذاریم، بنابراین اگر بهش اعتماد داریم باید به انتخابهاش هم اعتماد کنیم که در نتیجه نباید آمدن یا رفتن هیچ بازیکنی برای هواداران مهم باشه، هدف موفقیته تیمه نه دفاع از کیان ژرمنها.

سیا پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 10:15

مثل اینکه مسی می خواهد به ریال برود تمام کنید این همه شایع

mohammad شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 20:47

پاسخ مولر:
توماس مولر از بازیکنانی است که در روزهای اخیر شایعه‌های زیادی درباره علاقه بارسلونا به جذب او به گوش رسیده است و حتی رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که بارسلونا به این بازیکن جوان ملی پوش پیشنهاد داده است.

مولر که سهم بسزایی در قهرمانی بایرن در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا داشت، تاکید کرد که اصلا در اندیشه جدایی از بایرن مونیخ نیست. او گفت: هیچ پیشنهادی از بارسلونا به من داده نشده است. همه آنچه دراین‌باره گفته می‌شود شایعه و بی‌اعتبار است. در بایرن روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم و دلیلی برای جدایی نمی‌بینم.

او افزود: حتی اگر پیشنهادی به من داده شود، از بایرن نمی‌روم. برای من تیمی بهتر از بایرن وجود ندارد. در سال‌های اخیر پیشنهادهای زیادی داشته‌ام اما همه آنها را به خاطر بایرن رد کرده‌ام؛ چرا که تیمم را دوست دارم و اصلا به جدایی از آن فکر نمی‌کنم.

مولر که گل دوم بایرن را در دیدار برابر آرسنال در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، در پایان سخنان خود گفت: می‌خواهم با بایرن به افتخارات زیادی دست یابم. هنوز در آغاز راه هستم و انگیزه زیادی برای کسب جام‌های متعدد دارم. می توانم در بایرن به آنچه آرزویش را دارم، برسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد