وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هانوفر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در هفته بیست و دوم بوندسلیگا باواریاییها 4 بر 0 هانوفر را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

همیشه در مسابقات، دقایق ابتدایی بسیار با اهمیت هستند. مدتی که از بازی گذشت، تازه توانستیم ریتم خود را پیدا کنیم. وقتی گل اول را زدیم، همان بایرن همیشه قدرتمند شدیم و پس از آن خیلی خوب بازی کردیم. می‌توانستیم زودتر به گل برسیم. با این حال خوشحالم که جوانان شایسته‌ام توانستند بازهم ببرند و بردی ارزشمند کسب کنند. 

 

باستین شواین اشتایگر : 

خوب شد توانستم یکبار دیگر از ابتدا در ترکیب باشم و بازی کنم. مشکلی هم در این بین نبود. حس می‌کنم وضعیتم خیلی بهتر از قبل شده است. حتی از نظر جسمانی هم شرایط بهتری دارم. در کنار برد ارزشمندی که امشب کسب شد، باید بیشتر تلاش کنم هماهنگ‌تر شوم و به اوج آمادگی برسم. لازمه این کار زیاد بازی کردن است تا باردیگر به اوج برسم. امیدوارم همینطور همه چیز برای خوب پیش برود و مسیر صعودی را طی کنم. 

 

ماتیاس سامر : 

نشان دادیم کاملا هماهنگ در زمین عمل می‌کنیم و می خواهیم همینگونه هم بمانیم. نتایج خوب حریف را ثبت و آنالیز کردیم و می‌دانستیم می‌توانیم با هانوفر مقابله کنیم. اکنون به حدی رسیده‌ایم که انرژی و توان گروهی بسیاری در تیم‌ داریم. به همین ترتیب هم می‌خواهیم به کار ادامه دهیم. 

 

تایفون کورکوت (سرمربی هانوفر) : 

هانوفر فقط آن 25 دقیقه ابتدای بازی مقابل بایرن خوب بازی کرد و نتوانست مقابل تیمی که به حد غیرقابل تصوری کیفیت بازی‌اش بالاست، دوام بیاورد. مقابل چنین تیمی که فوتبال را بالاترین سطح انجام می‌دهد، شما اگر مجبور به بازی شوید، نمی‌توانید گاه و بیگاه به آنچه در طرح تاکتیکی‌تان آمده، توجه کرده و حرکاتی در زمین نشان دهید. چون باید حتی برای ثانیه‌‌های رویارویی با بایرن برنامه داشته باشید. بایرن برنده شد چون واقعا تیمی است که از تمام امکاناتش در بالاترین حد به طور مطلوب استفاده می‌کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
sia bavari دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 22:58

انصافا بایرن بازی به بازی بهترو قشنگترو جذابتر بازی میکنه.واقعا دست پپ درد نکنه که تیمش داره تو دنیا آقایی میکنه.بازم تکرار میکنم امسال تنها آرزویی که دارم اینه که بایرن بازم سه گانه رو رو تکرار کنه و رکورد قهرمانی بدون شکست رو تو بوندسلیگا بنام بایرن ثبت کنن. به کوری چشم همه کسایی که چشم دیدن بایرنو ندارن.مخصوصا گزارش گرهای بی مصرف صدا و سیما که هیچوقت بازیهای بایرن و نشون نمیدن.خاک تو سرشون که فقط بارسا و رئال و نشون میدن.ولی اشکال نداره تا دوبی اسپورت باشه غم نداریم.

مجید شواینی سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 09:08

بفرما تایفون کورکوت اینم سوسیس المانی که بهت قولشو داده بودم.

ایمان سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 11:08

آقای مربی هانوفر پیتزا رو خوردی یا نه
دوستان قبل از بازی در مورد پیتزا بهمون گفته بود که من پیتزا رو براتون میپیچم
خیلی خوشمزه بود پیتزات

tarafdar سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 22:17

ولی من فکر میکنم باستین دچار کمی اضافه وزن شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد