وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر جذب دراکسلر در تابستان توسط بایرن مونیخ را رد نکرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر جذب هر بازیکنی را در که به نفع بایرن مونیخ باشد را امکان پذیر می داند.

ماتیاس زامر مدیر ورزشی این باشگاه احتمال جذب دراکسلر از شالکه در تابستان را رد نکرد. وی در پاسخ به پرسشی در این خصوص به روزنامه آلمانی Bild am Sonntag گفت:"من علاقه بایرن مونیخ به جذب بازیکنانی در جهت تقویت تیم، چه در سطح ملی و چه بین المللی رد نمی کنم. من برای باشگاه بهترین ها را می خواهم و این که چه کسی در آینده از بهترین ها است و می تواند به بایرن مونیخ کمک کند را خواهید دید."

نظرات 4 + ارسال نظر
ahmad دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 01:15

اگر شما احساس میکنید امدنش به تیم کمک میکنه این کارو انجام بدین ما به شما اطمینان داریم برادر

شوانی چابهار دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 07:49

نیازی به جولیان نیست به دورتموند بره بهتره شاید دوباره دورتموند در کنار بایرن دماغی از روزگار رئال و بارسا در بیارند

شوانی چابهار دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 07:55

من فکر میکنم علت افت دورتموند نبود جانشین برای گوتزه است جولیان شاید بتونه جای گوتزه را پر کنه و جانشین جولیان در شالکه ماکس مه یر است.

مجید شواینی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 15:46

مافعلا فقط دفاع لازم داریم.دراکسلربره دورتموند کنار رویس خیلی بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد