وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانوفر - بایرن مونیخ؛ باواریاییها به دنبال تداوم شکست ناپذیری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در آخرین دیدار از هفته بیست و دوم رقابتهای بوندسلیگا هانوفر میزبان حریف قدرتمند و صدر جدولی خود بایرن مونیخ است، مسابقه ای که می تواند برای هردو تیم مهم باشد.

شکست تیم های بالای جدولی بایرلورکوزن و دورتمند در آغاز هفته بیست و دوم رقابتهای بوندسلیگا این فرصت را برای شاگردان گواردیولا فراهم کرده است تا فاصله خود را با تیم های تعقیب کننده افزایش دهد و بیش از پیش به قهرمانی رقایتها امیدوار شود.

هانوفر در شرایطی گام به این مسابقه می گذارد که نتایج این هفته از رقابتها جایگاه یازدهمی این تیم را تا حدود زیادی تضمین کرده است و آنها رفته رفته خیال خود را از سقوط نکردن راحت کرده و از تیم های انتهای جدول فاصله می گیرند و در اندیشه رسیدن به رتبه های بالایی هستند، هانوفری ها قطعا به یک امتیاز این بازی راضی هستند و احتمالا برای گرفتن یک مساوی به میدان خواهند رفت و احتمالا با تفکری دفاعی گام به این مسابقه می گذارند.

در سوی دیگر میدان بایرن مونیخ را می توان از هم اکنون قهرمان بوندسلیگا دانست و با توجه به نتیجه مناسبی که در دیار رفت مرحله 1/8 لیگ قهرمانان هم کسب کرده است خیال خود را از هرجهت آسوده کرده است و با فراغ بال رو در روی هانوفر قرار می گیرد، باواریایی ها که 13 برد متوالی را در رقابتهای این فصل بوندسلیگا کسب کرده اند 4 مسابقه متوالی است که دروازه خود را بسته نگه داشته اند و در پی افزایش این رکورد هستند.

در تاریخ رویارویی دو تیم شرایط بایرن بسیار بهتر است و در مجموع 49 بازی انجام شده 32 برد 8 تساوی و 9 شکست در کارنامه دارد و در بازیهای انجام شده به میزبانی هانوفر 10برد ، 6 تساوی و 8 شکست برای این تیم ثبت شده است.

هانوفر 4 مسابقه متوالی است که در مقابل بایرن شکست می خورد و در 3 بازی اخیر 13 بار ئروازه اش را در مقابل بایرن مونیخ باز شده دیده است.

بایرن مونیخ در این مسابقه شکیری و ریبری را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و در تیم هانوفر هم کریستین پاندر مصدوم است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید شواینی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 16:08

امیدوارم دورتموند و لورکوزن دوباره جون بگیرن داره ابروی لیگ المان میره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد