وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرسن ونگر: می‌توانیم بایرن را حذف کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آرسنال پس از پیروزی برابر ساندرلند با تمجید از شیوه بازی تیمش می‌گوید آرسنال هنوز قادر به حذف بایرن‌ مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا هست.

آرسنال در هفته‌ بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد با نتیجه‌ چهار بر یک ساندرلند را شکست دهد تا با یک امتیاز اختلاف نسبت به چلسی هم‌چنان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشته باشد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از پیروزی تیمش برابر ساندرلند در نشست خبری، گفت: هفته‌ بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، اما توانستیم در این دیدار قدرت واقعی خودمان را نشان دهیم و در همان نیمه نخست کار ساندرلند را تمام کردیم. از نمایش بازیکنان تیمم در این دیدار خوشحال هستم. این همان بازی است که من از تیمم انتظار دارم و دوست دارم همیشه این طور بازی کنیم. وقتی شما با این سبک بازی موفق می شوید خوشحالید، زیرا این جور نمایش‌ها انگیزه شما را در طول فصل بالا می‌برد. در این دیدار بازی بسیار مهمی را پشت سر گذاشتیم، زیرا در بازی گذشته برابر بایرن‌ مونیخ شکست خورده بودیم و این پیروزی برای برگرداندن ما به روند پیروزی مهم بود.

آرسن ونگر در ادامه درباره بازی با بایرن‌ مونیخ، گفت: برابر بایرن دو حالت داشتیم. یک انجام فوتبال زیبا و دو کسب پیروزی که فقط به هدف نخستمان رسیدیم و توانستیم نتیجه بگیریم، به همین خاطر خیلی ناراحت شدم که نتوانستیم نتیجه‌ خوبی برابر بایرن کسب کنیم، اما تنها چیزی که مهم است باید روحیه خودمان را به دست بیاوریم و خودمان را برای دیدار برگشت با بایرن آماده کنیم. هنوز هم معتقدم که توانایی حذف بایرن‌ مونیخ را داریم. امروز نشان دادیم که چگونه می‌توانیم فوتبال روان و همیشگی‌مان را بازی کنیم. رقابت در این مقطع از فصل کار آسانی نیست. دیدید که چلسی به سختی توانست اورتون را ببرد. منچسترسیتی نیز به سختی از پس استوک بر آمد، اما ما توانستیم با قدرت حریفمان را شکست دهیم.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره غیبت مسوت اوزیل در بازی شب گذشته (شنبه) گفت: اوزیل از مصدومیت کوچکی رنج می‌برد و به همین خاطر تشخیص دادیم که در بازی برابر ساندرلند به میدان نرود. فکر می‌کنم که او مشکلی برای بازی هفته‌ آینده نداشته باشد.

قبل از این دیدار باشگاه آرسنال قدردانی از دنیس برکمپ، بازیکن سابق خود از مجسمه او در کنار ورزشگاه امارات رونمایی کرد.

آرسن ونگر درباره دنیس برکمپ گفت: او سرنوشت آرسنال را تغییر داد. برکمپ زمانی به آرسنال پیوست که فوتبال انگلیس در حال تغییر و تحول بود. او اولین ستاره‌ای بود که به آرسنال پیوست. در مجموع فکر می‌کنم که او نقش زیادی در تغییر سبک آرسنال داشت و توانست فوتبال این باشگاه را متحول کند. هیچ کس در آرسنال او را فراموش نمی‌کند. همیشه هر بازیکنی که در کنار برکمپ بازی کرده او را تمجید کرده است. وقتی من بخواهم در مورد برکمپ صحبتی کنم باید از هوش بالا، کلاس فوق‌العاده‌ بازی‌اش صحبت کنم. همچنین او ویژگی دیگری داشت که امروزه در بین فوتبالیست‌ها کمرنگ شده و آن هم وفاداری به باشگاه است. به خاطر همه این‌ها او شایسته این تقدیر بود.

نظرات 9 + ارسال نظر
H.H یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 19:46

آخه ابله ساندرلند رو با بایرن یکی میکنی
آدم به عقلت شک میکنه

ahmad یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 19:50

هه هه هه پیر مرد قرص هات یادت رفت حاجی تو که ادم فهمیده ای بودی ازت انتضار بیشتری میرفت که چرت نگی اخه تو چرا این حرف رو میزنی قشنگ

mary یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 20:09

آخه این همه مطالب نامربوط رو به هم ربط دادی که بگی میتونی چی کار کنی یا نکنی.
زمین فوتبال رو برا چی گذاشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برا انجام بازی، بقیه دیگه اهمیت نداره.
اینکه زمین کج بود و داور اونجوری قضاوت کرد و دروازه بانت نباید کارت میگرفت، برا همه تیمها پیش میاد و اصلا توجیه نداره، چه برا تیم تو ، چه برا بایرن.
اینکه الان تیمت داره در بهترین لیگ بازی میمیکنه و چلسی به سختی تونست ببره و حالا که تیمت تونست ساندرلند رو بزنه و این نشون دهنده خوب بودن تیمت است و بایرن داره در یه لیگ سطح پایینتر بازی میکنه و هر چقدر هم که ببره باز ارزش بردهای شما رو نداره، این نظر شما است.
و نظر من با شما فرق داره آقای ونگر.
این بایرن همین چند ماه پیش تونست 5 تا جام معتبر رو درو کنه و انشاالله 2014 هم 5 تا جام معتبر (لیگ قهرمانان و بوندس لیگا و ...) رو باز درو میکنه. و در همین لیگ سطح پایین از نظر شما بازی میکنه.
شما و دوستان بشینید و پز لیگتون رو بدین و از این نظرات از خودتون ارایه بدید.

روبری یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 20:59

من نمیدونم ارسن ونگر چه رویی داره واقعا 6 تا از سیتی میخوره 5 تا از لیورپول میخوره حالا بازی رفت که واگذار کرده بازم میگه ما بایرن حذف میکنیم

ALI 22 یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 23:22

متاسفانه همه چیز ممکنه مثل باخت مقابل ایتالیا تو یورو 12

issa دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 00:02

دفاع بایرن من رو بسیار نگران کرده،دفاعش ضعیف شده.شاید به خاطر نوع چیدمانشه.به نظر من این دفاع در مقابل تیم های دفاعی کم میاره،مثله چلسی،حتی تیم های هجومی مثله ریال یا بارسلون.دفاع پارسالی ،سیستمش بهتر بود.من همه بازی های بوندس لیگای بایرن ره دیدم این مشکل تو همه ی بازی ها بوده.امیدوارم پپ گواردیولا فکری به حال چیدمان دفاعیش بکنه وگرنه ممکنه به مشکل بر بخوره.

مجید شواینی دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 16:11

یه باره دیگه به عکسش نگاه کنین.داره از همه جا میسوزه.اینو نگی چی بگی پیری./././.

مسعود دوشنبه 5 اسفند 1392 ساعت 20:01

آقای ونگر ، اونجایی که فکر میکنی میتونی توش برنده بشی مهدکودک نیستا
آلیانس آرناس

افتاد؟؟

بایرن چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 10:40

متاسفانه صدا و سیمای ما بر اساس سلیقه آقایان انگلیس زده ای مثل فردوسی پور و خیابانی که کشته مرده انگلیس و تیم لیورپل هستن توجه بیشتری به بازی تیم های انگلیسی داره و همیشه سعی می کنن موفقیت ژرمنها را ضعیف جلوه بدن ولی این افراد عددی نیستند که در برابر عزم و اراده هیتلری ژرمنها قد علم کنند به نظر شما بازی دورتموند با شالکه تو لیگ آلمن مهمتره یا بازی چلسی با ساوت همپتون که تلویزیون بازیهای انگلیسی را پخش می کنه ولی مهم نیست همین که تو جام جهانی انگلیس را با 4 گل نابود کردیم کافیه زنده باد بایرن زنده باد ژرمنها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد