وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیزارو: برای پیوستن به بایرن درخواست رئال مادرید را رد کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کلودیو پیزارو بازیکن باتجربه بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که در سال 2001 با رد پیشنهاد رئال مادرید ، به بایرن مونیخ پیوسته است.

این ستاره پرویی در گفتگو با شبکه تلویزیوی آ.تی.وی یادآوری کرد که بعد از فصل درخشانی که با وردربرمن به پایان برده بود، سران باشگاه مادریدی به دنبال جذب او بودند ولی او تصمیم گرفته تا در لیگ آلمان بماند.

خود پیزارو در صحبت هایی دراین باره گفته:« باخودم فکر کردم که من در آلمان بازی کرده ام و فوتبال آلمان را می شناسم. از سوی دیگرهم به مسئله مالی و اقتصادی فکر کردم. در آن روزها، تازه کارم را شروع کرده بودم و برایم مهم بود که در مسیر مناسبی گام بگذارم و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا به بایرن بروم.»

او که حالا مجددا زیر نظر گواردیولا توپ می زند یادآوری کرده که عملکرد درخشانش در فصل1-2000 در وردربرمن که فصل را با23 گل به پایان برد، باعث شد تا 5 درخواست و پیشنهاد دریافت کند. پیزارو ادامه داد:« وقتی فصل تمام شد، گمانه زنی های زیادی در مورد ابراز تمایل تیم های مختلف برای جذب من به گوش می رسید. من به تعطیلات رفتم و مدیربرنامه هایم کارش را شروع کرد و وقتی از تعطیلات برگشتم، به من گفت:"ببین، این گزینه ها روی میز است." ورقی که او رویش همه چیز را نوشته بود برداشتم و 5 تیم را پیش رو داشتم تا از میان آنها انتخاب کنم: یکی از آنها رئال مادرید بود و دیگری بایرن مونیخ.»

هفته گذشته بود که خوسه چمو دل سولار، بازیکن سابق تیم ملی پرو در صحبت هایی اعلام کرد که این او بوده که خرید پیزارو را به خورخه والدانو، مدیر ورزشی سابق رئال که در سال 2001 هدایت این تیم را برعهده داشت پیشنهاد کرده. طبق اعلام دل سولار مذاکرات هم به خوبی آغاز شد ولی درنهایت به خاطر اختلاف برسر رقم دستمزد پیزارو به سرانجام نرسید.

نظرات 10 + ارسال نظر
ali bayern جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 06:49

ببینید موضوع بازیه آرسنال نیست من دلیلشو بهتون میگم البته این نظر منه:1.جو ورزشگاه رو بایرن تاثیر گذاشته بود.2.فشار زیادی روی بازیکنای بایرن هست چون مدافع عنوان قهرمانیه ولی این فشار رو بازیکنای آرسنال نیست.3.بایرن پپ از اول فصل این مشکلو داره که 15 دقیقه ی اول نمیتونه نبضه بازی رو تو دستش بگیره. اگه مثل من بازی های بایرنو دنبال کرده باشید راحت این قضیه قابل تشخیصه.4(مهمترین دلیل):پپ اشتباه کرد مثله بازی های داخل بوندسلیگا لام رو هافبک دفاعی نذاشت و دفاع بهش بازی دادو مارتینز که تازه از مصدومیت رها شده وآماده نیست رو تو پست هافبک دفاعی بازی دادو بایرن نمیتونست بازی رو کنترل کنه بعد پپ به اشتباهش پی برد ولام رو برگردوند هافبک دفاعی!همون لام تو اون پست 2 تا پاس گل داد وبازیرو به خوبی اداره کرد.میگید نه؟بازی بعدی آرسنال بایرنو ببین که پپ چه جوری ترکیبو میچینه!این غیر قابل انکاره که لام تو هافبک دفاعی فوق العادست البته منم خودم دوست دارم لام جای رافینیا بازی کنه ولی چاره چیه لام تو اون پست بهتره.مارتینز نتونست وظایفشو به خوبی انجام بده و تیم اوایل بازی به مشکل خورده بود امیدوارم شواینی زود تر به آمادگی برسه و این پستو دوباره پس بگیره!
پاسخ

پیمان جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 11:28

من با علی موافق نیستم. چون فکر می کنم پپ میدونست که 15 دقیقه اول آرسنال فشار زیادی میاره. واسه همین لام رو گذاشت دفاع تا خیالش راحت باشه که تیم گلی دریافت نکنه و درضمن نباید یادمون بره که لام پشت 18 نمیتونه ضربات سر رو بزنه که برای یه هافبک دفاعی اصلاً ویژگی مناسبی نیست. پپ، ماتینز رو هافبک دفاعی گذاشته بود چون می خواست اوایل بازی گلی دریافت نکنه. چون مارتینز خصوصیات دفاعی بارز و شایسته ای داره و همچنین بواتنگ هم یه دفاع سرعتیه که برای مقابله با مسعوت اوزیل بود از اول در ترکیب باشه.
ولی من این حرف علی که میگه تیم پپ نمی تونه 15 دقیقه اول خوب بازی کنه رو قبول دارم. تیمش از اول فصل در این زمینه مشکل داشته.

khashayar جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 11:53

البته لام هم وقتی اومد وسط بیشتر به سمت راست تمایل داشت

ahmad جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 12:55

این پسر هر جای زمین بازی کنه خطرناکه حتی رو نیمکت

H.H جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 13:57

در مورد لام و رافینیا خیلی بحث کردیم
بعضی وقت ها خوب بازی کردن یه بازیکن تو یه پست در دسر میشه
اما به نظر من مشکل اینه که دوستان عاشق شواینی هستن و میترسن نیمکت نشین بشه و از اون طرف رافینیا رو میزنن که چرا بازی میکنه . لام رفته وسط
اما مشکل توانایی های لام در مرکز زمین هستش
مارتینز سرعت لازم تو تصمیم گیری رو نداره و بیشتر تخریبی بازی میکنه و تو سیستم گواردیولا هافبک دفاعی باید قابلیت بازیسازی داشته باشه که لام داره و مارتینز نداره
امیدوارم شواینی بتونه نقش لام رو بازی کنه در غیر این صورت پپ صلاح تیمو ترجیح میده که البته کار درستی هم هستش
اما رافینیا قطعا در سطح لام تو اون پست نیست اما به نظرم انقدرها هم بد نیست که میگید
با این همه مصدومیت که داشتیم به تیممون کمک کرده شاید تو نفوذها ضعیفه ولی
حداقلش اینه که سمت راست اتوبانم نیست
بایرن تو فصل نقل انتقالات باید خط دفاشو ترمیم کنه
یه مدافع وسط و یه دفاع چپ
البته میشه رو مارتینز تو دفاع و وایزر تو دفاع چپ نظر داشت
ولی در نهایت باید بگم پپ بهت ایمان داریم همانطور که به یوپ داشتیم
هر تصمیمی بگیری همه پشتتیم
بازیکنان،باشگاه و طرفداران

hossein جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 14:10

امیدوارم لورکوزن نتونه این فصل سهمیه لیگ قهرمانان رو کسب کنه که این جور بخواد با آبروی بوندسلیگا بازی کنه

علی جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 14:30

بابا رئال و بارسلون اینا تیم نیستن چون تلویزیون همش بازیهای این دو تیمو نشون میده انقدر طرفدار دارن (طرفدارای بچه سال ) رئال که یک تیم مزخرف همش بازیکنای آماده ستاره تیمایه دیگه رو میگره آخرشم تر میزنه. بارسلونم یه 4 -5 ساله تیمش خوب شده اونم فوتبالش تموم شد بابا . طرفداره این دو تیم همه حذب بادن هر سال طرفداره یک تیمن .این مسئولای صدا سیما آم از کونه این دو تیم میخورن سیر نمیشن. اگه تیم ملی آلمان و بایر مونیخ هر سالم قهرمانم بشن بازم از کونه این دو تیم میخورن سیر نمیشن .

ALI HQ7 جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 19:50

میخواممممممممممممممممش

راستی شبکه ورزشم نشون میده بازی یکشنبه رو

ahmad جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 21:20

یکشنبه 04/12/1392 ساعت : 20:00
هفته 22 بوندسلیگا : هانوفر - بایرن مونیخ
زنده از شبکه ورزش

ali bayern جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 21:51

در جواب پیمان عزیز بگم که:دیگه اینجا خودمونیم دیگه....شانس آوردیم گل نخوردیم و گرنه معلوم نبود چه اتفاقاتی مافتاد.من خودم مارتینزو دوست دارم ولی باید قبول کرد نمیتونست بازی رو کنترل کنه!در ضمن منم برا همین میگم کاش شواینی سریعتر برگرده چون لام قدرت سر زنی و شوت زنیش کمه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد