وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: بدون شک ریبری نقش کلیدی در موفقیت سال گذشته بایرن داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس سرمربی موفق و بازشسته تیم فوتبال بایرن مونیخ بار دیگر در صحبت هایی به تمجید از سه نامزد نهایی توپ طلا در سال 2013 میلادی پرداخت.

یوپ هاینکس سرمربی سابق و موفق تیم فوتبال بایرن مونیخ در مصاحبه ای اختصاصی با سایت FIFA، با تمجید از لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری، مسی را بازیکنی هم سطح پله و مارادونا دانست.

"لیونل مسی توپ طلا ها را در سال  های اخیر جارو کرده است، او واقعا نابغه است و از نظر من در سطحی همانند پله و مارادونا فوتبال بازی می کند."

"شیوه بازی کریستیانو رونالدو شگفت انگیز است، او از نظر فیزیکی بی اندازه قدرتمند است و مقابل دروازه حریفان فوق العاده خطرناک. او بین بازیکنان حال حاظر جهان نظیر و مشابهی ندارد."

"در دو سال گذشته فرانک ریبری در بایرن تبدیل به یک بازیکن کامل شد. شاید او از نظر استعداد فردی از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی اندکی کمتر باشد، اما باز هم هر وقت بخواهد توانایی ایجاد موقعیت گل و گلزنی را دارد. علاوه بر اینها او در کارهای دفاعی نیز به ما در فصل گذشته کمک زیادی کرد. عامل اصلی موفقیت بایرن در سال گذشته عملکردمان به عنوان تیمی متحد در زمین مسابقه بود و بدون شک فرانک نیز نقش کلیدی در این موفقیت داشت."

نظرات 2 + ارسال نظر
sia bavari جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 09:25

مرسی یوپ که هنوز از بازیکنان تمجید میکنی. مطمئن باش تا آخر عمر در قلب باواریایها جا داری. سه گانه ای تاریخی رو هیچ وقت فراموش نمیکنیم. ولی از همه مهمتر برد 7 بر 0 تا سالهای سال کابوس کاتالان و هواداراش میشه...

ahmad جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 12:15

لطفت هیچ وقت ار یاد هیچ کس نخواهد رفت .از همه مهمتر برد 7 بر 0 تا سالهای سال کابوس کاتالان و هواداراش خواهد ماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد