وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر: در شرایط ذهنی بهتری نسبت به سال قبل مقابل بایرن قرار می گیریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، معتقد است که تیمش نسبت به دیدار سال گذشته، در شرایط ذهنی بهتری مقابل بایرن مونیخ قرار می گیرد.

توپچی ها در حالی فردا شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان بایرن خواهند بود که در رویارویی فصل گذشته دو تیم، بایرنی ها در نهایت به لطف تفاضل گل بهتر، راهی مرحله بعدی شدند.

آرسنالی ها پیش از دیدار سال قبل مقابل بایرن، با شکست بلکبرن، از جام حذفی کنار رفته بودند اما این بار، بعد از پیروزی برابر لیورپول در اف ای کاپ، برابر حریف باواریایی قرار می گیرند.

ونگر به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم نسبت به سال قبل، از نظر ذهنی در شرایط بهتری قرار داریم. ما پارسال در جام حذفی به بلکبرن باخته بودیم و این ناامیدی بزرگی برای ما بود.

این بار ما مقابل لیورپول پیروز شدیم و مصمم هستیم تا بایرن را هم شکست بدهیم. از ابتدای فصل می دانستیم که برای موفقیت، باید 100 درصد توانایی های مان را ارائه بدهیم. معتقدیم که می توانیم این کار را انجام بدهیم اما این به کیفیت نمایش ما بستگی دارد."

آرسنالی ها در دیدار برگشت فصل گذشته، بایرن را در آلیانس آره نا شکست دادند اما باخت 3-1 در بازی رفت، مانع از صعود آنها شد.

به همین دلیل، ونگر مصمم است که تیمش این بار در دیدار رفت نتیجه بهتری بگیرد.

" پیروزی مقابل بایرن این اطمینان را به ما داد که فصل را خوب به پایان برسانیم. از ابتدای فصل جدید هم خوب کار کردیم و در موقعیت خوبی قرار داریم.

این به خودمان بستگی دارد. باید همان روحیه و تمرکز دیدار مقابل لیورپول را نشان بدهیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
ahmad چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 09:32

جه جوک باهالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد