وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت جذاب بایرن به لندن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هنوز هم پس از گذشت نه ماه از فینال ومبلی یادآوری صحنه ی ارسال توپ بلند بواتنگ و رسیدن توپ با کمک ریبری به روبن و عبور توپ از دروازه ی وایدنفلر و شادی پس از گل و تعیین قهرمان در لحظات پایانی مسابقه در25 ماه مه سال 2013 در اذهان باواریایی هایی که چه در ورزشگاه حضور داشتند و چه در خانه جلوی تلوزیون بازی را تماشا می کردند، خاطره ای لذت بخش و فراموش نشدنی را رقم می زند که باز هم بایرن پای در لندن گذارده تا باز خاطره ای شیرین بیافریند.


"لندن پر از انرژی مثبت برای ما است." جروم بواتنگ این را می گوید و آرین روبن اضافه می کند: "این فوق العاده است که دوباره به لندن برگشته ایم."
این حس حتی در بین مدیران بایرن نیز وجود دارد، کارل هاینز رومنیگه می گوید: " من لندن را دوست دارم. و حتی بیشتر پس از تابستان گذشته به این شهر علاقه دارم. ما خاطرات خوشی از بازی مقابل آرسنال داریم و پس از فینال مقابل دورتموند جاذبه های لندن برایم بیشتر شده است." بایرن جهرشنبه برای هشتمین بار باید به مصاف تیم های لندنی در شهر خودشان برود. بایرن از رقابت با آرسنال، چلسی و تاتنهام قبلاً دو برد و دو تساوی و سه شکست داشته است که در مجموع می توان گفت نتایج متعادلی است.

 

چهار بازی در یک سال در انگلستاناین چهارمین بازی بایرن در 12 ماه گذشته در انگلستان خواهد بود. که بایرن هر 3 دیدار گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته است. پیروزی های 3-1 برابر منچسترسیتی و آرسنال و 2-1 مقابل دورتموند در فینال لیگ قهرمانان.
اما این بازی برای بایرن سخت تر خواهد بود. رومینگه این نظر را دارد و می گوید: "کار بایرن نسبت به فصل قبل دشوارتر شده است، شما فقط کافیست به جدول لیگ برتر نگاه کنید. آرسنال شانس بردن 3 جام را دارد. آنها با خریدهای خوبی که در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشتند کیفیت خود را بهبود داده اند."


ما نیاز به نتیجه ی خوب داریم"آنها در مقایسه با فصل گذشته یک قدم رو به جلو برداشته اند." آرین روبن این را گفت و اضافه کرد: "باید نتیجه را به سود خود ثبت کنیم." روبن که سابقه ی 3 سال حضور در چلسی را دارد هرگز برابر آرسنال شکست نخورده و رکورد 2 پیروزی و یک تساوی به همراه چلسی و بایرن مقابل آرسنال دارد.
اما رومینگه معتقد است بایرن نمی تواند به تاریخچه ی بازی ها یا رکورد روبن اتکا کند و بیان می دارد: " ما نیاز به یک نتیجه خوب در لندن داریم، شهری که موفقیت سال گذشته را در آن داریم می تواند موقعیت خوبی برای گرفتن نتیجه نهایی در مونیخ را به ما بدهد."

نظرات 2 + ارسال نظر
morteza چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 10:01

خدایی خاطره از این بهتر نمیشه...چه لحظات جادویی بود...
امیدوارم بازیکنان بایرن در بهترین فرم خودشون باشن...مخصوصا روبن و نویر

ایشالا که این بازی ادعای طرفداران آرسنال رو خفه کنه...

bsth چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 16:10

یادش بخیر...
3 روز قبلش تولدم بود...
بهترین کادویی که تو عمرم گرفتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد