وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نگاهی به دیدارهای حذفی بایرن با آرسنال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرسنال و بایرن مونیخ در چند سال اخیر همیشه در مراحل حذفی برخورد داشته اند و رقابت جذاب و پایاپایی نیز داشته اند اما خوشبختانه همیشه بایرن توانسته در مجموع از پس حریف برآید.

در زیر برخوردهای 10 سال گذشته ی بایرن و آرسنال را در این مرحله بررسی می کنیم: 

2012/13 مرحله ی یک شانزدهم نهایی – بازی رفت (3-1)بایرن یک سفر بسیار موفق به لندن در19 فوریه 2013 داشت. دقیقا یک سال پیش تیم یوپ هاینکس با یک عملکرد فوق العاده و پیروزی 3-1 با گل های تونی کروس، توماس مولر و ماریو مانژوکیچ در برابر تک گل لوکاس پودولسکی، مقابل توپچی ها پیروزی ارزشمندی کسب کرد.

 

2012/13 مرحله ی یک شانزدهم نهایی – بازی برگشت (0-2)با باستیان شواین اشتایگر محروم و فرانک ریبری مصدوم، بایرن در آلیانز آرنا به مشکل برخورد. مهاجم آرسنال اولیویه ژیرود پس از تنها سه دقیقه از آغاز بازی دروازه ی باواریایی ها را باز کرد. پس از آن بایرن مونیخ بازی را تحت تسلط خویش گرفت اما قادر به تبدیل برتری خود با ثبت گل در آن شب ماه مارس نبود. این بازی برای بایرن بدتر نیز شد، زمانی که لوران کوشلینی نتیجه را دو برابر کرد. بازی در مجموع مساوی شد، اما خوشبختانه بایرن صعود کرد و فصل را با قهرمانی فراموش نشدنی در لیگ قهرمانان به پایان رساند.

 

2004/05 مرحله ی یک شانزدهم نهایی – بازی رفت (3-1)زمانی که بایرن هنوز به آلیانز آرنا نرفته بود و در ورزشگاه المپیک بازی می کرد و فلیکس ماگات در راسFCB بود، ابتدا بایرن با 2 گل کلادیو پیزارو و تک گل سالی حمیدزیچ در نیمه ی نخست با 3 گل از حریف پیش افتاد، اما در نیمه دوم گل تسلی بخش کولو توره، امید صعود به مرحله یک چهارم نهایی را در آرسنال زنده نگه داشت.

 

2004/05مرحله ی یک شانزدهم نهایی – بازی برگشت (0-1)بازی برگشت مقابل آرسنال با شکست به پایان رسید، اما بایرن یک بار دیگر موفق به صعود به دور بعد شد. توپچی ها با تک گل تیری آنری توانستند بایرن را در هایبوری شکست دهند. در آن تیم آرسنال ستارگانی همانند آنری، برکمپ و متیو فلامینی که در تیم فعلی آرسنال نیز هست حضور داشتند. بایرن نیز از میشائیل بالاک، سباستین دایسلر و بیزنته لیزارازو در ترکیب یازده نفره ابتدایی در لندن بهره می برد.
همچنین گواردیولا زمانی که سرمربی تیم بارسلونا بود، دارای رکورد 2 پیروزی 3-1 و 4-1 و یک تساوی و یک شکست برابر آرسنال می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد