وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: هیچ کس با من شادی نمی کند!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از آن که دانته در دقیقه ی 19 بازی با فرایبورگ گلش را به ثمر رساند شتابان به سمت نویر رفت تا شادی اش را با وی تقسیم کند، شاید این کمی عجیب به نظر آید که چرا دانته سمت گلر تیمش رفت!؟


مانوئل درحالی که پوزخند می زد، در این باره به TZ می گوید: "من همیشه نزدیک دروازه هستم و هیچ کس پس از به ثمر رساندن گل برای خوشحالی به سمت من نمی آید، مگر اینکه پنالتی بزنم تا دور من جمع شوند!!! بنابراین فکر میکنم باید الان از دانته تشکر کنم."
دانته نیز در پاسخ به چرایی این سوال به خبرنگار TZ گفت: " مانوئل همیشه به من کمک می کند، حتی وقتی من در دفاع جا می مانم مانوئل وظیفه ی من را نیز انجام می دهد، اما هیچ کس برای شادی پس از گل او را شریک نمی کند، بنابراین من تصمیم گرفتم این بار فقط با نوئر جشن بگیرم تا برای زحماتش تشکر کنم."

نظرات 5 + ارسال نظر
babak سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 15:12

نویر جون تو جات تو قلبه ماست با اینکه زیاد درموردت بحث نمیکنیم این به دلیله اینه که غیر قابل جانشینی

محمد ابراهیمی باستان سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 15:37

جانشین برازنده تیتان عشق منه این پسر

ahmad سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 18:50

از بس که خوبی نمیشه ضعفی توش بیدا کرد که بخان در موردش بحث کنند

amin سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 23:04

نویر جان یه دونه ای به خدا

افن برگ چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 00:15

ما همه باهات شادیم داداش نویر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد