وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: من فرصت پیدا کردم که تغییر کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام کاپیتان تیم بایرن مونیخ آلمان اعتقاد دارد که تغییر پست بازی وی از دفاع راست به هافبک تدافعی، یک شانس خوب برای او بوده است.

به گزارش tz.de، ستاره ملی پوش باوارایایی ها از اینکه توانسته است چالش جدیدی را در این فصل تجربه کند و تا به حال نیز در آن موفق بوده است خوشحال است.

در همین رابطه لام در مصاحبه با کیکر گفت:" من پست جدیدم در خط هافبک را بسیار دوست دارم، این یک چالش جدید برای من است، و من مجبورم که خودم را با آن تطبیق بدهم، علاوه بر این من توانسته ام نیاز مربی تیم را نیز در خط میانی برطرف کنم، این واقعاً باعث خوشحالی من شده است."

کاپیتان تیم ملی آلمان در ادامه افزود:" در حال حاضر پپ چند بازی است که بازیکنان خط میانی تیم جوانان باشگاه را زیر نظر دارد، به عقیده او تکنیک مناسب، هوش بالا و قدرت تصمیم گیری سریع از الزامات مهم یک بازیکن هافبک است، چیزی که شما باید با تجربه آنها را بدست بیاورید تا بتوانید به تیم کمک کنید."

لام در پایان صحبتهای خود راجع به تغییر سبک بازی بایرن تحت نظر گواردیولا گفت:" ما راحت تر بازی می کنیم، کل تیم یاد گرفته است که در مواقع مختلف به سرعت تغیر شکل بدهد و تاکتیکهای مختلفی را در طول بازی بکار بگیرد."

نظرات 6 + ارسال نظر
فرید روبن دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 21:13

کجاش خوبه رفتی وسط این رافینیای گاگول حال هم زن تو زمینه اونوقت شواینی و مارتینز باید تعویضی بیان داخل زمین

aliver kahn دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 22:30

والا به خدا ما مشکلی با وسط بازی کردنت نداریم کاپیتان تو اینقدر باهوشی که من مطمئنم تو حتی مهاجمم می تونی بازی کنی بحث سر تو نیست.خداوکیلی آخه تو از روزی که پستت عوض شده مانم 1 سال پیرترشدیم بسکی ازدست این رافینیای احمق حرص می خوریم تو خوب اما گناه شواینی و مارتینز بدبخت که اینقدر برا در راه سه گانه پارسال زحمت کشیدند چی؟ببین کاپیتان تو بهترینی ولی خودت فکر کن واقعا درحد حالا من نمی گم مارتینز در حد شواینی هستی تو هرچقدرم تو این پست خوب بوده باشی ولی بازم شواینی یه چیزدیگس بحرحال او چندین ساله تو این پسته ولی تو کاپیتان عزیز فوقش 3 ماس هرچقدرم خوب بوده باشی و خلاقیت به کاربرده باشی و درخدمت تیم بوده باشی ولی بازم دوتا فاکتوره که نداری که لازمه ی یه هافبک دفاعیه1-شوت2-قدرت بدنی خب شواینی همه ی این فاکتورا را داره به خدا قسم کاپیتان تو یکی از بازیکنای مورد علاقمی اگه هم چیزی می گم صلاح تیم را می خام.فیلیپ جان عزیزم تو جایی که باید بدرخشی دفاع راسته تو تو دفاع راسته که فراتر ازتصوری تو تو این پست بهترین شدی تو دنیا نه هافبک.ما تو 3 ماه گذشته بخاطر مصدومیت های مکرر مارتینز و شواینی مجبور شدیم از تو دراین پست استفاده کنیم که انصافا رومونا سفید کردی با بازی های عالید دستتم درد نکنه که جور هافبک دفاعی های بایرنا که مصدوم بودند کشیدی خیلیم خوب کشیدی ولی حالا دیگه وقتهشه تو کاپیتان، بری تو پست اصلید و این رافینیای احمقا سکو نشینش کنی تا شواینی هم(رئیس)تسلط پیدا کنه تو میانه بازی بایرن.به خدا این رافینیا آخرش زهرشا می ریزه یه سوتی بد میده که نشه جبران شم کرد ببینید کجا من گفتما این حرفم یادتون باشه.کاپیتان، با این تصمیم ناشیانه ی پپ هم شواینی بازی نمی کنه وهم تو کیفیت بازی دا نمی تونی نشون بدی و هم یه نقطه ی سوراخ تو دفاع راست بایرن ایجاد شده.تو کاپیتان اگه تو پست هافبک دفاعی خوب باشی تو پست اصلید فوق العاده ای.
بابا بازی دادن به رافینیا حرام است گناه کبیره دارد.

Arsalan دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 23:56

میشه از لام به جای ریبری استفاده کرد و رییس برگرده سر پست خودش.

مجید شواینی سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 11:36

فقط بایدرئیس برگرده سرجاش.

مجید سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 21:27

اره موافقم

سامان دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 07:04

بابا شما انتقادی اگه دارید باید از پپ بکنید نه از این بدبخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد