وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: هیچ وقت مربی ای مثل گواردیولا ندیده بودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد در دوران حضورش در دنیای فوتبال، هیچ وقت مربی ای با ویژگی های پپ گواردیولا ندیده است.

این مربی اسپانیایی در تابستان گذشته جانشین یوپ هاینکس در آلیانس آره نا شد و تیمش هنوز در رقابت های این فصل شکستی را متحمل نشد. آنها در حال حاضر 16 امتیاز با بایر لورکوزن، تیم دوم جدول فاصله دارند.

 رومنیگه در طول دوران حرفه ای اش دو بار برنده توپ طلا شد و دو قهرمانی در اروپا به دست آورد، معتقد است توجه گواردیولا به همه جزئیات، او را از سایر مربیان متفاوت کرده است.

او به نشریه اسپانیایی اسپورت گفت:" تا به حال مربی ای مانند او ندیده بودم. من 40 سال است که در بایرن هستم.

پپ برای آماده سازی تیمش همه جزئیات را در نظر می گیرد؛ تاکتیکی، فیزیکی و ذهنی. او در مورد اینکه بازیکنان باید در زمین چطور رفتار کنند، ایده های مشخصی دارد.

این چیزی بود که من در مورد بارسا دوست داشتم؛ بازیکنان آنها مغرور نیستند."

بایرن فصل گذشته به یک سه گانه تاریخی رسید اما رومنیگه معتقد است نباید در مورد موفقیت یک تیم تنها براساس جام ها قضاوت کرد.

" نباید اشتباه کرد و تنها براساس جام ها در مورد یک تیم قضاوت کرد. برای من، مهمترین مسئله، اتفاقاتی است که در طول هفته در تمرینات رخ می دهد."

نظرات 3 + ارسال نظر
aliver kahn دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 22:41

انصافا خودم هم قبول دارم واقعا منم ندیدم خیلی مربی صاحبه سبکیه.ولی دوتا اشتباه تو جریان مربی گریش انجام داده که یکیش مال زمان بارسلوناس و دومیش مال خودمونه.
1-تو بارسا که بود سال دومش تیری هانری به این نازنینیا نیمکت نشین کرد که فوق العاده هم بازی میکرد
2-تو تیم خودمونم اشتباه بزرگش این بوده که رافینیا که در حد بوندس لیگای 3 هم نیست اومده و اونا گذاشته دفاع راست فیکس تیمی مثل بایرن اونوقت کاپیتان لاما با این همه ابهت.......هیچی پپ با این اشتباهش به دو نفر داره ضربه می زنه1- شواینی چون با این وضع ذخیرس2-کاپیتان لام:لام کم کم تو پست اصلیش افت می کنه که بازی نکنه و از خصلت هاش تغییر می کنه چون پست فعلیش با پست قبلیش زمین تا آسمون فرق دارن و این نه تنها برای خود باشگاه بلکه برای تیم ملی هم واقعا خطرناکه چون تو تیم ملی بدجوری یه دفاع راست 6 دنگ مثل لام میخان.چون تو آلمانم که هافبک صددرصد بازیش نمیده با این همه فوق ستاره تو این پست.پس بهتره هرچه زود تر گواردیولا کاپیتان را ببری سرجاش.

اگه این دوتا اشتباهشا کنار بذاریم آره فوق العادس.

حامد دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 22:49

" نباید اشتباه کرد و تنها براساس جام ها در مورد یک تیم قضاوت کرد. برای من، مهمترین مسئله، اتفاقاتی است که در طول هفته در تمرینات رخ می دهد."

ahmad سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 14:05

یوپ هاینکس یه چیز دیگست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد