وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: در حال حاضر، آرسنال جدی ترین تهدید برای بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش در دیدار این هفته مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان، کار بسیاری دشواری در پیش دارد.

دو تیم فصل گذشته هم در همین مرحله مقابل هم قرار گرفتند و در مجموع دو دیدار به تساوی 3-3 رسیدند اما بایرنی ها به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، در نهایت راهی مرحله بعد شدند. لام معتقد است توپچی ها این فصل بهتر از فصل گذشته هستند و می توانند بایرن را حسابی به دردسر بیندازند.

او به گاردین گفت:" بزرگترین تهدید برای ما در حال حاضر، روبرو شدن با آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ است. این قرعه سختی برای ما بود. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. این دیداری بین دو تیمی است که از نظر تکنیکی و تاکتیکی، کیفیت بالایی دارند. من منتظر این بازی هستم. فکر می کنم همه هواداران فوتبال در انتظار آن هستند. من این فصل بازی های آرسنال را کمی بیشتر دنبال کردم. آنها بازی های خوبی ارائه می دهند. آنها برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگند و این اتفاقی نیست. معتقدم آنها به عنوان یک تیم، بهتر شده اند. آنها خیلی قوی تر شده اند  تیم متوازن تری دارند. آنها همیشه به سبک خودشان بازی می کنند. آنها به دنبال مالکیت توپ هستند و با پاس های کوتاه بازی می کنند. توانایی های فردی آنها فوق العاده است."

نظرات 16 + ارسال نظر
ahmad دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 17:19

کاپیتان تو جراااا کاری باهاشون میکنم که هیج وقت یادشون نره. و دیگه روشون نشه بیان ارنا واسه بازی برگشت

اوزیل دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 17:32

ارسنال 2 بایرن1 با دو گل اوزیل

ahmad دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 17:39

اعتماد به نفست مارو کشت حاجیییییییییی هه هه هه هه

babak دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 17:51

اخه اوزیل کلا تو عمرش تو یه بازی 2 تا نزده حالا میخوایی به بهترین مدافعان جهان2تا بزنه

khashayar دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 17:59

ایول از طرز فکر فعلی بایرن خیلی خوشم میاد که همیشه حریف بعدی جدی ترین حریفه ...
از این نظر بایرن پپ بهتراز یوپه چون تو بازی ها همیشه جدا هستند و کمتر تو دردسر میفتن

aliver kahn دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 18:25

والا به خدا کاپیتان حق داری بایدم نگران باشی آرسنال تیم خیلی مرموزیه به نظرمن از قرعه ی بارسا یا هرتیم دیگه ای بهتر بود تا آرسنال دوستان لطفا با احتیاط درمورد این بازی حرف بزنیم خداییش آرسنال خیلی تیم خطرناکیه.

babak دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 18:55

امین ابطحى 42 دقیقه قبل 32 دیدگاه


امین ابطحى 42 دقیقه قبل 32 دیدگاهنسخه قابل چاپ ارسال به دوستان



طرفداری – مطبوعات آلمان امروز گزارش دادند که سران بایرن مونیخ برای جذب یولیان دراکسلر وارد دست به کار شده اند.




بر اساس گزارش روزنامه آلمانی Bild، سران بایرن مونیخ برای جذب یولیان دراکسلر با مدیر برنامه های این ستاره جوان تماس گرفته اند. یولیان دراکسلر در این خصوص گفت: "بگذارید این خبر در حد شایعه باقی بماند، چون هم اکنون زمان نقل و انتقالات به پایان رسیده است."

با این وجود هورست هلد رئیس باشگاه شالکه، هرگونه علاقه و یا تماس سران بایرن مونیخ با یولیان دراکسلر را تکذیب کرده است. اما پیش از این نیز در مطبوعات عنوان شده بود که باشگاه بایرن مونیخ مانع از انتقال دراکسلر به آرسنال در مهلت نقل و انتقالات زمستانی 2014 شده باست.

babak دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 18:55

ببخشید اون دو تا خط بالایی اضافست

babak دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 18:58

طرفداری - هورست هدلت مدیر اجرایی باشگاه شالکه آلمان در صحبت هایی اذعان کرد که از ماندن یولیان دراکسلر ستاره جوان خود در این تیم اطمینان دارد.




به گزارش BILD، هورست هدلت مدیر اجرایی باشگاه شالکه آلمان در صحبت هایی کوتاه با خبرنگاران اذعان کرد که یولیان دراکسلر ستاره 20 ساله تیم فوتبال شالکه، علی رغم پیشنهادات جدی دو باشگاه بایرن مونیخ و آرسنال در این تیم آلمانی باقی خواهد ماند.

"ما کاری به فعالیت مونیخی ها نداریم، من واقعا قانع شدم که دراکسلر با ما خواهد ماند و هیچ نگرانی در زمینه جدایی او از باشگاه ندارم."

گفتنی است قرارداد فعلی دراکسلر با شالکه تا سال 2018 اعتبار دارد و این در حالی است که گفته می شود بندی در قرارداد او وجود دارد که وی در صورت پرداخت 45.5 میلیون یورو می تواند رضایت نامه اش را از این باشگاه آلمانی دریافت کند.

مجیداشتایگر دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 19:11

کاپیتانی حقه اشتایگره

aliver kahn دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 19:22

به قول خانم شیرزاد:واققققققققققققققققققققققققققققققققققققققا واقا

m.s.g دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 21:06

خداکنه روز خوبمون باشه نه مثل روزبازی جلو منچسترسیتی-
کاش زود گل نزنیم تا بازی رو دست کم نگیریم خداکنه این بازی با اختلاف زیاد ببریم تا راحت تر باشیم تو بازی برگشت

m.s.g سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 00:16

آخه از چی بترسیم تو 2تا بازی این فصلتون 11تا گل خوردین-
بعدشم باکمک داور لیورپولو بردین مطمئنا برای این اونکارو کرد هاواد وب تا روحیه داشته باشن برابر بایرن بلاخره نماینده بریتانیای صغیر هستین- هرچند که بریتانیایی ها همیشه بازنده بودن جلو آلمانی ها
باورندارین 4 شنبه بازی رو خوب نگاه کنید تا باورتون بشه

reza d سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 08:31

بایرن 2 ارسنال 1 بازی در لندن بایرن 2 ارسنال 0 بازی در مونیخ

hani bayerni سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 10:51

حق با کاپیتانه.نباید هیچ تیمی رو دست کم بگیریم و به خودمون مغرور بشیم....
نمیخوام دوباره نتیجه بازی با عرب سیتی تکرار بشه....
اوزیل جان دوست عزیز بیخود تز در نکن...تو داری درمورد بایرن حرف میزنی نهتیمای سطح پایین انگلیس...انگلیسیا اگه عرضه دارن تیم ملی شونو جمع کنن تا جلوی آلمان دوباره 4 تا نخورن امسال...آلمان قهرمانیش اثبات شدس...از چهاتا نماینده لیگش تو اروپا و اینکه بهترین تیم دنیا و بهترین بازیکنا آلمانین معلومه....دیگه انگلیس حرفی واسه گفتن نداره...

افشین سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 11:00

سلام دوستان اینم تو یه سایت نوشته شده بود................فیلیپ لام به ستایش از رئال پرداخت و گفت :"‌به نظرم حریفی که در فینال یا بازیهای حذفی می تواند بیشترین لطمه را به ما بزند ،‌رئال مادرید است . "‌

وی گفت:"‌ما طبیعیتا بخت اصلی قهرمانی در اروپا هستیم چرا که در فرم خوبی هستیم و مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آوریم . اما باید حریفان بزرگی را شکست دهیم . رئال مشکل ترین حریف ماست که در فرم خوبی قرار دارد . "

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد