وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: ماگات یه پارانویای دمدمی مزاج است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از انتصاب فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ به عنوان مربی فولام انگلستان، مدیر باشگاه مونیخی شدیدا به انتقاد از او پرداخته است.

پس از شکست سه بر دو برابر لیورپول و اخراج رنه میولنستین، سران باشگاه فولام انگلستان اعلام کردن که فلیکس ماگات، مربی آلمانی پیشین تیم های بیارن مونیخ، وولفسبورگ و هامبورگ هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

اولی هوینس، مدیر بایرن مونیخ که سابقه سه سال همکاری با ماگات که به او به دلیل سخت گیری در تمریناتش لقب جلاد بوندس لیگا داده اند را شدیدا مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش نشریه مترو، هوینس با اظهار این نکته که بازیکنان فولا از توقعاتی که ماگات از آن ها در تمرینات خواهد داشت شوکه خواهند شد گفت:" برای او له کردن بدن یک بازیکن حرفه ای مثل یک لیمو و گرفتن شیره او تا آخرین قطره یک مسئله طبیعی است. این مسئله تا جایی ادامه پیدا می کند که حتی به سلامتی بازیکن هم آسیب می رساند. ممکن است در کوتاه مدت باعث تقویت شود، اما در بلند مدت باعث بیماری خواهد شد. ماگات این مساله را در تمام باشگاه هایی که بوده ثابت کرده است. من هرگز با هیچ انسانی چنین رفتاری نخواهم داشت و هیچ بازیکنی را این چنین شکنجه نخواهم کرد."

مدیر جنجالی بایرن مونیخ ادامه داد:" فلیکس تمام قدرت را می خواهد، او همچنین یک فرد شکاک هم هست. او روح و شبح میبیند و کاملا مطمئن است که همه همیشه در حال حرف زدن درباره او هستند. دقیقا به همین دلیل است که او در هر باشگاهی که می رود می خواهد هم مربی باشد هم مدیر باشد و هم منشی و همه کاره."

هوینس در ادامه درباره علت مربیگری ماگات در خارج از آلمان گفت:" می دانستم که فلیکس دوباره به عنوان مربی بالاخره از یک جایی سر در می آورد، ولی نه در آلمان، او اینجا آینده ای نداشت، به نظر من هم تنها شانس او در خارج از آلمان بود، جایی که او را به حد کافی نشناسند."

هوینس در پایان گفت:" او باید از خودش بپرسد که چرا در هر تیمی که مربیگری کرده است به محض رفتنش بازیکنان یک جشن بزرگ گرفته اند. حتی در باشگاه هایی هم که او موفق بوده است پس از خروج او بازیکنان یک نفس راحت کشیده اند."

ماگات از سال 2003 تا 2007 سرمربی بایرن مونیخ بود که موفق به کسب سه بوندس لیگا و سه جام حذفی به همراه این تیم شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدامین یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 16:22

به هر حال شش تا قهرمانی برامون آورد.گر چه با ماگات تو اروپا هیچ حرفی برا گفتن نداشتیم.

Arsalan یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 22:23

به هر کسی که به بایرن خدمت کرده باید احترام گذاشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد