وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر فرایبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در هفته بیست و یکم بوندسلیگا باواریاییها 4 بر 0 فرایبورگ را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

پپ گواردیولا : 

همه دنیا از ما در هر بازی انتظار برد دارند و این کار را بسیار سخت می کند. بازیکنان ما در این بازی نیز تمرکز بسیار بالایی داشتند و قابل اعتماد نشان دادند، البته دراین بازی ما فوق العاده نبودیم، اما من بسیار راضی هستم.  

 

ژردان شقیری : 

بازی بسیار پرشوری بود. همه از کسب این نتیجه بسیار خرسند شدیم. فکر می‌کنم با شرایط خوب روحی و جسمانی گام در بازی لیگ قهرمانان یعنی جدال با آرسنال می‌گذاریم. 

 

مانوئل نویر : 

یک روز عالی را با این بازی پشت سر گذاشتیم. می‌خواستیم قبل از رویارویی با آرسنال در لیگ قهرمانان خوش بدرخشیم که همینگونه نیز شد. اکنون از لحاظ روحی در اوج هستیم و با شرایطی دلپذیر آماده رویارویی با حریف انگلیسی در لیگ قهرمانان می‌شویم.

کریستین اشترایش (سرمربی فرایبورگ) : 

من می خواستم که بازی خوبی در برابر بایرن مونیخ نشان دهیم و حریفی سخت برای این تیم باشیم. بازیکنانم بسیار تلاش کردند و من از آنها راضی هستم. ما باید شراط خوب خود را برای بازی های بعد حفظ کنیم و در صورت عقب افتادن، روحیه خود را از دست ندهیم. بازیکنان من می توانند از دانته و مارتینز چیزهای خیلی چیزها یاد بگیرند.

نظرات 4 + ارسال نظر
mary یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 20:46

پپ ، اینجا در بایرن فقط از تو انتظار برد برد برد داریم.
پس تلاش کن.

Ali saor یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 22:26

اگر همه ایرانی ها مثل گواردیولا "هدف .انگیزه و تلاش" داشتند الان تو دنیا اول بودیم.

محمد یحیی زاده یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 23:56

فقد عاشق پیروزی های پرگل بایرن هستم و ازتساوی اصن خوشم نمیاد فقد برد جان هرکی دوس دارین 4برصفرآرسنال شکست بدید

Ariya1900 دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 11:59

4 تا کمه 7 تا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد