وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - فرایبورگ؛ میزبانی در آلیانس آرنا بدون ماندزوکیچ و ریبری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرایبورگ امروز عصر از سری رقابت های بوندسلیگا به میهمانی بایرن مونیخ می رود؛ جایی که آنها امیدوارند عملکرد بسیار خوب شان در بازی رفت اول فصل را تکرار کنند.

پسران پپ گواردیولا این فصل در فرم بسیار قدرتمند و مقتدرانه ای به سر می برند؛ آنها در این فصل از 20 بازی انجام شده فقط در دو بازی امتیاز از دست دادند، که یکی از آنها برابر فرایبورگ در ماه آگوست گذشته بود که قطعا تلاش می کند تا دوباره بایرن صدرنشین را متوقف کند.

فرایبورگ در کل این فصل فقط چهار بار برده، در مقابل بایرن مونیخ تیمی است که رکورد 45 بازی بدون شکست در لیگ را دارد؛ رکوردی که پس از باخت 2-1 برابر لورکوزن در اکتبر 2012 شکل گرفته.
بایرن در شرایطی به مصاف این دیدار می رود که هر 12 بازی متوالی اخیرش در لیگ را برده و در حال حاضر با نزدیک ترین تعقیب کننده اش در لیگ یعنی لورکوزن 13 امتیاز فاصله دارد.

بایرن برای این بازی شواین اشتایگر را که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در اختیار دارد. او در جریان برد پر گل 5-0 برابر هامبورگ به میادین بازگشت، اما مجبور است بدون ماریو ماندزوکیچ و فرانک ریبری به مصاف فرایبورگ بروند. فرانک ریبری به دلیل مصدومیت و ماریو ماندزوکیچ به دلیل محرومیت نمی توانند تیم شان را در این بازی همراهی کنند.

بایرن مونیخ با زدن 53 گل و تنها 9 گل خورده رکورد بهترین خط حمله و دفاع لیگ را در این فصل بوندسلیگا دارد، ضمن اینکه آنها در بازی های خانگی این فصل لیگ رکورد صد در صد برد را هم دارند.

در مقابل، فرایبورگ امسال فقط دو برد خارج از خانه داشته و سه بازی اخیر خارج از خانه اش در لیگ را با بدون زدن حتی یک گل باخته اند.

پیلار واکلاو مهاجم وولفسبورگ که به صورت قرضی در باشگاه فرایبورگ توپ می زند از ناحیه تاندون آسیب دیده و با مصدومیتش دست و پنجه نرم می کند، ویگار ایگن هدنستاد همچنان مصدوم بوده و در دسترس نمی باشد و حضور سباستیان فرایس برای این بازی هنوز مشخص نیست.

نظرات 5 + ارسال نظر
aliver kahn شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:34

امیدوارم این بازیم مثل بازیای قبلیمون پرگل ببریم و باروحیه ی مضاعف به مصاف آرسنال بریم همینطور باید ترکیبمون را طوری بچینیم که بیشتربازیکنای جونمون باشن یعنی ترکیبی ازباتجربه ها و جوونا بازیکنای اصلی بیشتربرای بازی با آرسنال حفظ بشند البته این حرفم به این معنی نیست که این بازی برامون مهم نیست بلکه مهم چون می خایم روند صددرصد برد دربازی های خانگیا حفظ کنیم.
گواردیولا باید برا این بازی این ترکیبا بچینه:
نویر
کنتنتو-بواتنگ-دانته-لام
مارتینز
گوتزه-تیاگو-شقیری-روبن
مولر

bayern شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 19:55

ماشا... . بازم گل کاشتیم 4 تا به فرایبورگ دیم و الان با روحیه بالا آرسنالم می زنیم . [هووووررررااااا ولی زیاد کارت گرفتیم ( دانته ، کروس ،مارتینز )

میثم شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 19:57

تبریک /ضعیف ترین بازیکن مولر بود موندم چرا اینجوری شده.

ahmad شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 21:41

ماشا... گل کاشتیم

babak شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 21:57

گوتزه فوق العادست فقط تنها عیبش اینه که خییلی پاس میده و کم شوت میزنه که اینجوری که ریاست فیفا در پیش گرفته بازیکنی رو بهترین بازکن جهان میکنن که گل زن باشه ...............ولی خیلی برای مولر نگرانم اگه اینجور بازی کنه بهتره تا ارسنال دراکسر رو نبرده از شالکه بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد