وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: در پیراهن بایرن از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبن ستاره تیم فوتبال بایرین مونیخ گفت: به فعالیتم در دنیای فوتبال در تیم بایرن به طور رسمی پایان خواهم داد.


آین روبن بازیکن تیم فوتبال بایرین مونیخ گفت: نکته‌ای که باید اشاره‌ای به آن داشته باشم این است که تیم بایرن مونیخ آخرین تیمی است که من به عنوان یک فوتبالیست در آن فعالیت می‌کنم و قصد دارم در پیراهن این تیم به کارم پایان داده و برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. بایرین مونیخ بهترین باشگاه فوتبال حاضر در دنیاست و این فرصتی استثنایی برای من است در حال حاضر همه در این باشگاه به دنبال تمدید کردن قرارداد من هستند و من هیچ مشکلی برای ادامه کار و فعالیت در این تیم ندارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
aliver kahn شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:48

آفرین پسرخیلی باحالی خیلی حال دادی با حرفت واقعا بهترین تصمیم را گرفتی به امید این که علاوه برتو بازیکنایی مثل گوتزه-تیاگو-مولر-شواینی -نویر-لام-ریبری هم دراین پیراهن بازنشسته بشن.

morteza شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 13:44

کجا بری؟؟؟!!!!بعد سه قـــهــرمــانـــی یــــوفـــا!!شـــــــــــــــاید بزاریم بری!!!

روبن واقعن باحاله...

m.s.g شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 17:12

دریبل زدن هاش از کناره دروازه حریف واقعا عالیه بعد یه راست توی دروازه مثل گل اول به بارسلونا ...
واقعا محشری آقای روبن

ahmad شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 21:54

آفرین پسر خیلی حال دادی با حرفت واقعا بهترین تصمیم را گرفتی.

افن برگ یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 18:30

معلومه که آرین روبن بعد از عوض کردن چند تا باشگاه بالاخره باشگاهشو پیدا کرده..البته انصافا معرفت هم داره چون راحت اگه بخواد میتونه بره تیمهای خوب دیگه...دوستت داریم کچل دوست داشتنی...عشق منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد