وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مشارکت بایرن در بازی بزرگداشت کرویف

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره های سابق تیم های بایرن مونیخ، چلسی، پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید در آینده ای نزدیک مقابل تیم رویایی بارسلونا قرار می گیرند. این بازی دوستانه برای بزرگداشت یوهان کرویف، بازیکن و سرمربی سابق بارسا ترتیب داده شده است.

این بازی در روز 14 نوامبر سال 2014 و به مناسبت چهلمین سالگرد برد معروف 0-5 بارسا مقابل رئال مادرید برگزار می شود. در آن بازی کرویف یکی از گلهای تیمش را زد ونقش موثری در برد قاطعانه تیمش در برنابئو داشت. آن بازی در روز 17 فوریه برگزار شد ولی بزرگداشت آن بازی کمی دیرتر برگزار می شود.

سازماندهی برگزاری این بازی برعهده بنیاد پیشکسوتان است و منافع مالی عاید از آن به بنیاد یوهان کرویف پرداخت می شود.

تیم رویایی بارسلونا پیراهن کرویف در تیم ملی هلند در جام جهانی 1974 را برتن خواهد کرد و اسطوره هایی مثل خوسه رامون السانکو و خوسه ماری باکرو در ترکیب بارسا به میدان خواهند رفت.

الکسانکو و اوزه بیو (سرمربی کنونی بارسای بی) هم در مراسم معارفه این بازی دوستانه در روز  جمعه شرکت کردند. ستاره های تیم رویایی بارسا در یک سوی میدان حضور خواهند داشت و در سوی دیگر تیم ستاره های دنیا که متشکل از بازیکنان پیشکسوت بوکا جونیورس، کورینتیانس، اسپانیول، رئال سوسیداد وخود بارسا از یک سو و بازیکنانی از پیشکسوتان بایرن، چلسی و پاری سن ژرمن هستند دیده می شوند.

نظرات 3 + ارسال نظر
aliver kahn شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 12:51

خوبه اما کاشکی اول ازهمه همچین بازیایی برای ستاره های خودمون ازجمله الی کان و روی ماکای که اینقدر زحمت کشیدند برا تیم می ذاشتیم.

ایمان شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 14:08

به تاریخ خودمون میشه کی
آره والا روی ماکای بیاد دوباره پا به توپ بشه یادش بخیر

aliver kahn شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 14:23

به تاریخ خودمون میشه 4 آذر93 .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد