وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: در نزدیکی بازی فینال هستیم و احساس ویژه ای دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در صحبت هایی یادآوری کرد که هیجان زیادی دارد تا تیمش در جام حذفی آلمان موفق شود.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در صحبت هایی یادآوری کرد که هیجان زیادی دارد تا تیمش در جام حذفی آلمان موفق شود. باواریایی ها دیشب و در مرحله یک چهارم پایانی دی.اف.بی پوکال موفق شدند تا با نتجه 0-5 ازسد هامبورگ عبور کنند.

هت تریک ماریو ماندزوکیچ و گلهای دانته و آرین روبن برد قاطعانه ای را برای بایرن مقابل شاگردان برت فان مارویک سرمربی سابق تیم ملی هلند رقم زد و گواردیولا در صحبتهایی اعلام کرده که شاگردانش عزمشان را برای بالای سر بردن جام قهرمانی در روز 17 می در برلین جزم کرده اند.

گواردیولا در پایان بازی دیشب در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه گفت:« من از عملکرد تیمم راضی هستم. ما خیلی خوب بازی کردیم. این اولین باری است که من در جام حذفی آلمان حضور دارم و خیلی ها برایم تعریف کرده اند که برلین زیباست و حالا ما در نزدیکی بازی فینال برلین هستیم و این حس ویژه ای برای من است. در ابتدای بازی ما مشکلاتی داشتیم ولی بعد از زدن 2 گل کار برایمان ساده تر شد.»

در پایان این بازی ماتیاس سامر هم رضایتش را از عملکرد بایرن ابراز کرد و به تمجید از باستین شواین اشتایگر پرداخت. شواینی بعد از رهایی از بند مصدومیت در نیمه دوم برای بایرن به میدان رفت.

سامر در صحبت هایی گفت:« در دقایق ابتدایی بازی کمی کم داشتیم ولی تدریجا بازی همیشگی مان را بازیافتیم و تا پایان با جدیت تمام کا کردیم. من خوشحالم که باستین شواین اشتایگر به ترکیب تیم بازگشته و خاوی مارتینس هم دوباره بازی کرد. این برای ما خیلی خوب است و می خواهیم به همین ترتیب ادامه دهیم.»

بایرن مونیخ باید درمرحله نیمه نهایی دی.اف.بی پوکال در یکی از روزهای 15 یا 16 آوریل مقابل کایزرسلاترن به میدان برود.

نظرات 4 + ارسال نظر
sia bavari پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 16:36

درود بر پپ بزرگ. انصافا بایرن زیبا و قشنگ بازی میکنه. به امید تکرار سه گانه ای دیگر و لذت بخش تر از همه باز هم بردن باشگای 7 تایی ها. امیدوارم مثل سال قبل بایرن کابوس همه تیم ها بشه .مخصوصا اسپانیایی ها

mary پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 20:15

میخوای بری برلین رو ببینی.
به خودم میگفتی.

سعید پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 20:40

مگه برلین رفتی؟

mahmood دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 14:28

بایرنته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد