وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: نیمکت نشینی کروس به دلایل تاکتیکی بوده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ اعلام کرد که بازی نکردن هافبک جنجالی این تیم در دو بازی اخیر فقط به دلایل تاکتیکی بوده است.

هافبک 24 ساله و با استعداد بایرن مونیخ که به دلیل حواشی ایجاد شده در هفته های اخیر زیر ذره بین رسانه ها قرار داشته است در دو بازی آخر تیمش نیمکت نشین بوده است، اما پپ گواردیولا، سرمربی این تیم می گوید که عدم بازی کردن او به دلیل مسائل پیرامون تمدید قرارداد یا واکنشش به تعویض در بازی برابر اشتوتگارت نبوده است.

به گزارش وب سایت گل، گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از مصاف امشب با هامبورگ در جام حذفی گفت:" کروس به دلایل تاکتیکی نیمکت نشین بوده است. این اولین باری نیست که یک بازیکن از تصمیمات من ناراحت می شود. هر بازیکنی اگر بازی نکند ناراحت می شود و این وظیفه من است که اوضاع و شرایط را تحت کنترل نگه دارم.

" تونی کروس تا به امروز کار های زیادی برای بایرن مونیخ انجام داده است، نه برای من، بلکه برای کل تیم."

کروس ممکن است در دیدار امشب (چهارشنبه) برابر هامبورگ از ابتدا در ترکیب بایرن مونیخ قرار بگیرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
babak چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 20:33

ممنون پپ

sia bavari چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 21:40

احتمال رفتن کروس زیاده و انگار آدم احمقی ام هست که از بهترین تیم دنیا جدا میشه. مطمئنم پپ تیمشو بدون کروس در کارهای تاکتیکی امتحان میکنه که اینو میگه. نشونم داده که تیمش برعکس بارسا و رئال متکی به بازیکنان بزرگ نیست.امیدوارم روند شکست ناپذیری تیمش در بوندسلیگا ادامه داشته باشه و با اولین حضورش در بایرن بدون شکست قهرمان بشه. به جرات میشه گفت پپ بهترین مربی تاریخ فوتبال محسوب میشه.ولی بچه ها کاش پپ آلمانی بود.

حامد چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 22:12

. هر تصمیمی که پپ بگیره درسته پپ یک نابغه است

امید گواردیولا پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 23:25

زنده باد به گواردیولای کبیر.هر کسی که از پپ انتقاد میکنه بدونید که خاطره بدی با پپ داشته چون پپ خیلی از تیم ها و مربی ها رو شکست داده بایدم ازش انتقاد کننو چشم دیدنشو نداشته باشن. گواردیولا عاشقتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد