وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: به بایرنی ها تبریک می گویم؛ آن ها به زودی دست نیافتنی خواهند شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس باشگاه دورتموند قرارداد های مالی باواریایی ها را برای این تیم مفید و برای بوندسلیگا مضر می داند.

به گزارش Skysports، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیروز با عقد قراردادی، 8.33 درصد از سهام باشگاه خود را به مبلغ 110 میلیون یورو به شرکت بیمه Allianz فروخت تا بتواند توان مالی خود را بیش از پیش افزایش دهد.
با عقد این قرارداد شرکت بیمه آلیانز به جمع کمپانی های آئودی و آدیداس پیوست تا این سه هر کدام 8.33 درصد و در مجموع 24.99 درصد از سهام این تیم را در اختیار داشته باشند.
از همین رو هانس یواخیم واتزکه رییس باشگاه دورتموند که در این سال ها تنها رقیب بایرن در فوتبال آلمان بوده است، این موضوع را قدم بزرگی برای بایرن می داند. او در مصاحبه ای گفت: "این عفد قرارداد و پیشرفت قابل پیش بینی بود. آن ها مدت زمان زیادی بود که با آلیانز در حال مذاکره بودند و من فقط می توانم به آن ها تبریک بگویم. ممکن است آن ها در آینده دست نیافتنی شوند اما چیزی که واضح است این است که بایرن در حال فاصله گرفتن ار تمام تیم های آلمانی می باشد."
تیم فوتبال بایرن مونیخ در حال حاضر در یک شرایط آرمانی به سر می برد. آن ها در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان از شانس های اصلی قهرمانی هستند و در بوندسلیگا با 13 امتیاز اختلاف در صدر جدول می باشند. در آخرین رده بندی تیم های باشگاهی جهان نیز آنها بالاتر ار رئال مادرید و چلسی در رتبه نخست دنیا قرار دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
H.H چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 21:00

خدایا یعنی مدیریت تا کجااااااااااا!!!!
خدایا شکرت که چنین بصیرتی در ما قرار دادی که طرفدار بایرن باشیم
خدایا شکرت
تازه اولشه
این دنیا برای ما کوچیکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد