وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلیانس سهامدار جدید بایرن مونیخ شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، موسسه مالی آلیانس آلمان با خرید بخشی از سهام باواریایی‌ها به سومین شرکت باواریایی‌ سهامدار مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.


موسسه خدمات مالی و اعتباری آلیانس آلمان با سرمایه‌گذاری به ارزش 110 میلیون یورو در باشگاه بایرن مونیخ به سومین سهامدار بزرگ باواریایی‌ها پس از شرکت تولید لوازم و ورزشی آدیداس و شرکت خودروسازی آئودی تبدیل شد. طبق اعلام سایت باشگاه بایرن مونیخ، شرکت آلیانس در ازای 110 میلیون یوروی پرداختی 8.33 درصد از سهام این باشگاه را خریداری کرده است.

اولی هوینس، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این خصوص به خبرنگاران گفت: امروز برای تیم فوتبال بایرن مونیخ روز بزرگی است. کمیته اجرایی باشگاه و کمیته مشورتی به اتفاق این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند. با حضور 3 شرکت باواریایی آلیانس، آدیداس و آئودی، مثلث شرکای باواریایی بایرن مونیخ تکمیل شد. این رویایی بود که به حقیقت پیوست و ما از این بابت به خودمان می‌بالیم، چون این همکاری قدرت باشگاه را نشان می‌دهد.

طبق اعلام هوینس سهامی شرکت آلیانس در بایرن مونیخ خریده است در ازای طلب 100 میلیون یورویی است که این باشگاه برای احداث ورزشگاه آلیانس آرنا از باواریایی‌ها داشت و به این ترتیب از این پس خانه تیم شاگردان پپ گواردیولا هیچ بدهی ندارد. بخشی از این سرمایه هم طبق برنامه از پیش تعیین شده صرف نوسازی و تجهیز امکانات آکادمی جوانان بایرن مونیخ خواهد شد.

با وجود آنکه 3 شرکت آدیداس، آلیانس و آئودی بزرگ‌ترین سهامداران بایرن مونیخ محسوب می‌شوند، هنوز 75 درصد از سهام باشگاه در اختیار اعضای آن است که رقمی به مراتب بیشتر از حداقل میزان تعیین شده توسط سران فوتبال آلمان است. طبق قوانین فوتبال آلمان، حداقل 50 درصد به علاوه یک سهم از سهام تمام باشگاه‌های بوندس‌لیگایی باید در اختیار هواداران این باشگاه‌ها باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
milad پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 02:36

یعنی دیگه قرار نیست بدهی ورزشگاهو پرداخت کنیم؟قدرت خرید باشگاه خیلی زیاد میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد