وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامبورگ - بایرن مونیخ؛ باواریاییها در اندیشه صعود به نیمه نهایی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جام حذفی آلمان رفته رفته به مراحل پایانی و حساس خود نزدیک می شود و تنها چهار مسابقه تا مشخص شدن تکلیف تیمهای حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابتها باقی مانده است.

در یکی از چهار مسابقه مرحله 1/4 نهایی بازیهای جام حذفی آلمان هامبورگ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

بایرن در شرایطی به مصاف ضعیف ترین هامبورگ تاریخ می رود که شاید در آماده ترین شرایط تاریخ خود به سر می برد و روی کاغذ این نبر به هیچ وجه عادلانه به نظر نمی رسد، بایرن مونیخ این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و فاصله معنا دار این تیم با تعقیب کنندگان خود در بوندسلیگا تمرکز آنها را به طور کامل برروی رقابتهای جام حذفی و لیگ قهرمان معطوف کرده است و شاید هامبورگ قربانی همین مساله شود. بایرن برای دفاع از عنوان قهرمانی خود چاره ای به جز پیروزی در بندر هامبورگ ندارد و شاگردان پپ نیز برای این مساله انگیزه کافی را دارند.

در سوی دیگر میدان هامبورگ بدترین شرایط تاریخ خود را سپری می کند و تنها تیم فوتبال آلمان که در همه ادوار رقابتهای بوندسلیگا حاضر بوده است در منطقه خطرناک سقوط به دسته پایین تر قرار گرفته است و اگر شرایط به سرعت برای این تیم تغییر نکند چه بسا هامبورگ از فصل آینده در بوندسلیگای 2 حاضر باشد، فن مارویک مربی با تجربه این تیم که با امید فراوان سکان هدایت دایناسورها را به عهده گرفت اما نتوانست شرایط هامبورگ را بهبو ببخشد بسیار امیدوار است که با حذف بایرن قدرتمند تیم خود را از بحران خارج کند و نیمکت هدایت هامبورگ را برای خود محکم تر کند مارویک به خوبی می داند که در صورتی که در مسابقه پیش رو شکست سنگینی را متحمل شود به احتمال فراوان از این تیم اخراج خواهد شد.

هامبورگ برای رسیدن به این مرحله از مسابقات ابتدا در خانه تیم جنا با 4 گل پیروز شد و سپس با یک گل از سد گروترفورث گذشت و در 1/8 نهایی به سختی و با نتیجه 2 بر یک کلن را مغلوب ساخت.

شاگردان پپ هم ابتدا با 5 گل در خانه ردن به برتری رسیدند و در دور دوم هانوفر را 4 بر یک شکست دادند و در مرحله قبل نیز با دو گل در خانه آگسبورگ پیروز شدند.

بایرن مونیخ با 16 قهرمانی پر افتخارتیرن تیم جام حذفی آلمان است، درحالیکه هامبورگ تنها 3 بار به این عنوان دست یافته است و آخرین قهرمانی این تیم به سال 1987 باز می گردد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 20:37

چه بلگ خوبی داری یه مدت بود دنبال همچین جای میگشتم تا اخبار بایرن رو دنبال کنم مرسی از بلاگ قشنگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد