وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا هامبورگ را رقیبی خطرناک می داند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی بایرن مونیخ مصاف امشب تیمش برابر تیم هفدهم بوندسلیگا را نبردی حساس و بسیار مهم ارزیابی می کند.

هامبورگ که پس از روی کار آمدن برت فن مارویک، سرمربی سابق تیم ملی هلند هم نتوانسته نتایج راضی کننده ای به دست آورد، امشب در جام حذفی آلمان میزبان صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی آلمان است.

گواردیولا در مصاحبه با TZ درباره بازی تیمش برابر هامبورگ گفت:" ارزیابی کردن این بازی با نگاه کردن به جدول بوندسلیگا بزرگترین اشتباه ممکن خواهد بود. پیروزی در این بازی جامی به دست ما نمی رسد اما شکست در آن ما را از یک جام دور خواهد کرد."

سرمربی اسپانیایی بایرن ادامه داد:" موقعیت خطرناکی است، هرچند که آن ها اعتماد به نفس ما را ندارند، اما تیم بسیار با کیفیتی دارند. فردا بازی صفر-صفر آغاز می شود و اتفاقاتی که در گذشته رخ داده تاثیر گذار نخواهد بود."

هامبورگ در رویارویی های گذشته همواره بازنده نبرد با باواریایی ها بوده و حتی با شکست های سنگینی از این نبرد شمالی جنوبی آلمان بازگشته اند.

نظرات 6 + ارسال نظر
babak چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 16:06

9-2 /به احتمال99/. امشب بازی رو ntv sporترکیه پخش میکنه رایگان هم هست من دیشب بازی درتموند رو دیدیم

حامد چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 16:11

پپ عزیز خیلی باهات حال میکنم چون هیچ تیمی رو دست کم نمیگیری.

رضا چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 16:17

آفرین ؛ از صحبتش پیداست خیلی آدم باهوشیه . اما خدا کنه خوب روی دفاع کار کرده باشه تا قلبمون نیاد توی دهنمون ؛ ولی خداروشکر اینقدر توی نمله قوی هستیم که مهاجمین چشم بسته همدیگه رو پیدا میکنن .

khashayar چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 16:47

فقط منتظر شواین اشتایگرم

gotze چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 18:57

برو بازی آرسنالو بچسب و او نارو دست کم نگیر

افن برگ چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 19:27

بچه ها یه تیم بهم معرفی کنید برم طرفدارش بشم...دیگه نمیخوام طرفدار بایرن باشم...چون هممون میدونیم از قبل که بازی رو میبره...دیگه فوتبال جذابیتی نداره برای ما بایرنیای از پیش برنده..البته همتون فهمیدید که شوخی کردم فقط خواستم به طرفدارهای تیمهای ضعیفی مثل بارسا،رئال،چلسی و منچستر و .....فخر فروشی کنیم...کسی که بایرنیه نمیتونه به تیمهای دیگه فکر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد